Huawei стартира социална кампания за отношенията между потребителите и техните смартфони
Секция: Технологии
08 Февруари 2018 12:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Huawei стартира социална кампания за отношенията между потребителите и техните смартфони

/КРОСС/ Лидерът в мобилните комуникации и производител на смартфони Huawei, стартира нова социална кампания под името #AddictedToYou. Основната й цел е да насочи вниманието ни към изграждането на здрави и позитивни връзки с важните за нас хора, и към ролята на смартфона в сложния свят на днешните комуникации. #AddictedToYou се организира по повод Свети Валентин в цяла Централна и Източна Европа, както и в Скандинавския регион.

За да отвори конструктивна дискусия, Huawei започна с проучване в 12 държави от региона на кампанията, сред които е и България. Целта на проучването е да разбере как хората използват смартфоните си, когато изразяват чувствата си, както и какво по време и важност място в живота им заема това устройство.

Направихме това проучване, за да разберем каква е връзката на хората с техните смартфони и как точно ги използват в общуването с техните приятели и близки" - споделя Емилия Кирилова, ПР мениджър на Huawei за България и Македония. „Резултатите ни помогнаха да вникнем по-дълбоко в ежедневната връзка на хората с техния смартфон, да видим навиците на българите в перспективата на подобни и различни от нашия пазари, и да разберем какво е важно за хората, когато използват нашите продукти. Целта ни е да провокираме хората да се замислят кои от тези навици им пречат и кои им помагат в изграждането на здравословни връзки. Смартфонът е мощно устройство, а колкото по-мощно е едно устройство, токова по-важна става културата и хигиената на използването му ".

Проучването, което в свободен превод на български може да се нарече „Разумни взаимоотношения" (в оригинал  "Smart(phones) Relationships"), е проведено от агенцията IPSOS в 12 държави (Австрия, България, Хърватка, Чехия, Дания, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словения и Турция). То очаквано и недвусмислено показва, че мобилните устройства са важен елемент на съвременния живот. Но докато голям брой от отговорилите казват, че носят телефоните си навсякъде, включително в спалнята и тоалетната, мнозинството се съгласява, че близките ни хора са много по-важни от технологиите. Това послание заляга и в основата на кампанията на Huawei, която признава значението на смартфоните в ежедневието ни и в същото време вдъхновява потребителите да прекарват време заедно, предизвиквайки разговор за това как използваме телефоните си. Тази кампания е логично продължение на коледната кампания #BePresent на Huawei от 2016 г., която насърчаваше хората да оставят телефоните настрана и да бъдат с приятелите и семействата си в празничния период.

Новата кампания включва и видео, достъпно на адрес https://www.youtube.com/watch?v=QbTavyewCQw. То проследява откъс от историята на момиче, което е съсредоточено върху смартфона си. Следва я през целия й ден, докато се натъква на всякакви ситуации, породени от интензивното й използване на телефона, до развръзката, в която осъзнаваме колко й липсва любимият човек.

Паралелно със старта на кампанията, посветена на разумните комуникации, на нашия пазар ще се появи моделът Huawei P Smart, с новия EMUI 8.0 интерфейс, FullView дисплей, ексклузивен Face Beauty алгоритъм, снимане чрез жестове и много други атрактивни функции на разумна цена.