HUAWEI се изкачи до 25-оо място в престижната световна класация Brand Finance Global 500 2018
Секция: Технологии
26 Февруари 2018 14:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
HUAWEI се изкачи до 25-оо място в престижната световна класация  Brand Finance Global 500 2018

/КРОСС/ Глобалната консултантска агенция Brand Finance публикува своята годишна класация за най-скъпо струващите световни марки през 2018 г. Технологичният гигант HUAWEI е класиран на 25-о място със стойност на бранда, оценявана на 38.046 милиарда долара и представляваща увеличение с повече от 50%.

Като световноизвестна консултантска компания за развитие на брандове и стратегии, Brand Finance оценява хилядите разпознаваеми марки всяка година. Организацията е и една от най-реномираните агенции за анализици и оценки, тъй като нейните стриктни критерии за избор включват не само специалния индекс за силата на бранда („Brand Strength Index (BSI)", а също така и показатели като лоялност към бранда, маркетингови инвестиции и други.

Годишната класация на Brand Finance винаги предизвиква горещи дебати, тъй като международните компании, които влизат в класациите, показват не само стабилност, но и това, че техният бранд е познат и признат на световно ниво.

За последните 3 години Huawei се изкачва в класацията от 47-мо място на Brand Finance Global 500 2016, през 40-то място в класацията за 2017 г. до най-челното до момента, 25-то място през 2018 година.
В допълнение към този прогрес, компанията HUAWEI вече присъства и в класациите „BrandZ Top 100 Brands" и "Best 100 Brands" на Interbrand.

За HUAWEI 2017 година беше също и година на непрекъснати големи пробиви. Компанията представи нов продукт на световния пазар, който спечели множество награди по света, и това е HUAWEI Mate 10. Марката организира дни на отворените врати в Западна Европа, Югоизточна Азия, Южна Америка и други места, на които засилва присъствието си. Huawei работи традиционно с Leica, Porsche Design, Google и други световни брандове, за да продължи да подобрява потребителското изживяване за своите клиенти.