ЕНЕРГО-ПРО Продажби с нов телефон за обслужване на клиенти
Секция: БЪЛГАРИЯ
13 Април 2018 17:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЕНЕРГО-ПРО Продажби с нов телефон за обслужване на клиенти

/КРОСС/ ЕНЕРГО-ПРО въвежда нова денонощна телефонна линия за въпроси и сигнали 0700 800 61, която ще обслужва клиентите на дружеството ЕНЕРГО-ПРО Продажби. Запазва се досега използваният номер 0700 161 61, който се обособява за клиентите на Електроразпределение Север (предишно име ЕНЕРГО-ПРО Мрежи). Промяната се налага поради правното изискване на европейското законодателство за разделяне на електроснабдителното и електроразпределителното дружество в рамките на компанията.

На новосъздадения номер 0700 800 61 клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Продажби могат да получат информация за:

· Проверка на сметка за електроенергия на регулиран пазар;

· Ред и начини за заплащане на електрическата енергия;

· Текущи промоции и кампании.

На номер 0700 161 61 клиентите на Електроразпределение Север могат да се обръщат към дружеството за:

· Сигнал за авария;

· Проверка на сметка към Електроразпределение Север АД;

· Изисквания и начини за присъединяване към електроразпределителната мрежа;

· Запитване относно процедура по излизане на свободен пазар.

Операторите на двете телефонни линии са на разположение на клиентите за сигнали и запитвания 24 часа в денонощието. Промяната влезе в сила от 12.04.2018 г.