ФАРА 2018 събира рекламна агенция и клиент
Секция: БЪЛГАРИЯ
25 Април 2018 16:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ФАРА 2018 събира рекламна агенция и клиент

/КРОСС/ Тази година фестивалът е посветен на клиента, който знае какво иска, и на агенцията, която дава повече

Най-престижният фестивал на креативната индустрия в България - ФАРА, който ще се проведе в Пловдив от 7-ми до 9-ти юни, тази година ще отпразнува доверието между рекламна агенция и клиент.

Посланието на фестивала е „Работим заедно. Печелим заедно", защото най-стойностните кампании са резултат от съвместната работа между двете страни, a споделени са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи. Това е причината тази година за първи път наградата да е разделена на две части - една за агенцията и една за клиента. Добрите идеи са основани на доброто партньорство и обединяват креативност и бизнес ефективност. Заявки от комуникационните агенции могат да се изпращат до 30 април.

ФАРА се организира от 19 години от Българската асоциация на комуникационните агенции и възнаграждава успешно реализирани рекламни кампании и креативни концепции. Освен вдъхновяващ конкурс за креативни идеи, ФАРА е и престижен форум за обучение с международни лектори и поредица от презентации и уъркшопи. Тази година тема на лекционната част е „Креативност и ефективност" и включва авторитетни имена с богат практически опит, спечелили награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.

Неслучайно събитието се провежда за трета поредна година в Пловдив, град спечелил признанието Европейска столица на културата 2019 и център на културата и изкуството в България. Един от основните партньори на фестивала е Фондация Пловдив 2019 - Европейска столица на културата, усилено развиваща града с креативни платформи, инициативи и събития. Сред основните партньори са и Нова Броудкастинг Груп и Нет Инфо, благодарение на които и тази година става възможно провеждането на фестивала, спомагащ за възхода на креативната индустрия у нас.
Заповядайте на ФАРА 2018 - Фестивал за добрите идеи и тези, които ги разпознават! Заявки се приемат до 30 април на интернет сайта www.fara.bg или на място в Българската асоциация на комуникационните агенции.