Над 24 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки
Секция: ЛЮБОПИТНО
25 Юни 2018 09:05
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 24 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки

/КРОСС/ Над 24 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.  В рамките на 11 дни (от 4 до 14 юни) общо 210 марки в 35 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 27 юни и ще продължи до 5 юли. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2018-2019 година.

По повод 10 години класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” организаторите подготвят книга „Мисия: Любима Марка”. В нея ще бъдат събрани историите на успеха на онези марки, които печелят любовта и сърцата на потребителите, историите на успешните брандове.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Grant’s, Tullamore DEW и Jim Beam. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са Хисар, Михалково и Бачково. Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са Spetema, Tchibo и чай Биопрограма. В категория ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ водещите брандове са Солети Златна Добруджа, Ядки Детелина и Ядки Вуйчо Ваньо.

Продължаващите в последния етап ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ са Бонбони Черноморец, Локум и халва „Сладки времена” и Лукчета. В Топ 3 на най-предпочитаните МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Тандем, Орехите и Compass. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия финален кръг ще се води между БОР ЧВОР, Боженци и Кисело мляко БИЛЛА. От МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ потребителите са избрали на финала да продължат майонеза Краси, Олинеза и Дерони. В категория БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ на финала отиват Био млечни продукти Fitness Микс Класик „Детелина”, dm Bio и Био храни Моравско село.

Сред най-предпочитаните брандове в сектор КОЗМЕТИКА са Refan, Bilka и Dove. В категория БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА в последния кръг ще се борят Weleda, Alteya Organic и Refan. А в ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА на финала отиват Bioderma, Skincode и Pharma Hyaluron. От БЕБЕШКАТА КОЗМЕТИКА в трети кръг отиват Sebamed, Weleda и Mustela. В категория БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ надпреварата в трети кръг ще се води между Ganchev, Dr.Theiss Sensibel Нахткерцен и мокрите кърпички Water wipes. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове във втори етап са събрали Infiniti, Peugeot и Alfa Romeo. В категория БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА в трети кръг продължават Samsung, Елдоминвест и Tesy. 

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ от българския потребител са Happy Bar&Grill, Пицария Виктория и Spaghetti Kitchen. В Топ 3 УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ са отличени focus-news.net, АБВ Поща и mail.bg. Най-слушаните РАДИО у нас са Радио Витоша, Radio Fresh и Magic FM. В категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени NOVA, bTV и 24 Kitchen. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, SDI Застрахователен брокер и Дженерали. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА титлата ще се оспорва от Credissimo, Техномаркет и Tesy. А в отрасъл БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ в трети кръг продължават Майонеза Краси, Захарни заводи и Happy Bar&Grill.

В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – КЛАСИЧЕСКИ потребителите са предпочели в трети кръг да продължат No Spa, Xyzal и Magne B6. А във ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ на финала отиват Doppelherz, Магне Б6 Лека нощ и Прополки. Сред предпочитаните БАНКИ са: Fibank, Уникредит Булбанк и Пощенска Банка. А сред Топ 3 на ФИНТЕХ КОМПАНИИТЕ у нас са: Easy Credit, Credissimo и Paysafe. На финала в ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ продължават Apolonia Resort, Био хотел Моравско село – Предела и Zornitza Sands SPA. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове във втори кръг са събрали Serdika Cеnter, Park Center Sofia и Mall Veliko Tarnovo. А сред финалистите от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ са BILLA, Kaufland и LIDL.

В категория ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ продължават technomarket.bg, shop.biohotel-bg.com - био магазин Моравско село и twiggyshop.bg. В отрасъл IT и софтуерни продукти потребителите са изпратили в последния етап SAP, Matrix Global Bulgaria и Hewlett Packard Enterprise Company. Следва новооткритата категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ, в която конкуренцията на финала ще е между LIDL, Fibank и TESY. а сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Happy Bar & Grill, Fibank и Samsung. в отрасъл ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в трети кръг продължават Coccolino, Cif и Domestos.

Класацията се провежда за десета поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация и потвърждаване чрез линк.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (трети, последен) етап на инициативата стартира на 27 юни и ще продължи до 5 юли. Церемонията по награждаването ще се състои на 12 юли. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните тази година 35 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.