Българската асоциация на рекламодателите регистрира изключителен интерес към студентската награда в конкурса BAAwards’2018
Секция: ЛЮБОПИТНО
10 Юли 2018 09:21
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Българската асоциация на рекламодателите  регистрира изключителен интерес към студентската награда в конкурса BAAwards’2018

/КРОСС/ Срокът за кандидатстване за студентска награда се удължава до 17 юли 2018.

Броят на подаваните проекти се увеличава до 6 от университет.

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) стартира преди месец петото издание на конкурса BAAwards. В него се отличават рекламодатели с най-добрите и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година. Мотото на BAAwards’2018 е „БАРкод на успеха“, с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и успяват да намерят точния ключ към техните нужди и потребности. 

За първи път BAAwards отвори врати и за студентски проекти, като учреди нова награда - за студентски екип. Проектите са на тема „Пускане на пазара на  нов брандиран продукт  или услуга в  съществуваща категория“ в един от следните бизнес сектори

  • Храни, вода и безалкохолни напитки
  • Бира и сайдер
  • Нехранителни бързооборотни стоки (почистващи, козметика)
  • Лекарства без рецепта
  • Автомобили
  • Телекомуникации
  • Банки и небанкови финансови услуги
  • Търговски вериги

„В процеса на получаване на проекти дойде обратна връзка от някои ВУЗ за много голям интерес и сериозно затруднение да се изберат само три проекта от университет (каквото беше сегашното изискване на регламента). Изразена беше и молба за удължаване на срока за подаване на заявките“ – каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

За да изпълни основната цел на конкурса - генериране и разпространение на ноу-хау в маркетинговите комуникации, да уважи труда на студентските екипи и техните преподаватели, и да се улесни процеса на качване на заявки в конкурса, БАР обявява промени в регламента за студентска награда: максималният брой разработки, които могат да бъдат изпращани от университет се увеличава от 3 на 6, а срока за подаването им се удължава до 17 юли (вторник).

Така ако ВУЗ преценят, че имат повече от три проекта, които заслужават да бъдат представени в конкурса - могат да ги изпратят до 17 юли (общо до 6 от университет).

Пълната информация за студентската награда, може да прочетете тук:

 

http://www.baawards.com/bg/за-конкурс-2018/студентска-награда