Несъобразени изкопни дейности спряха електрозахранването на близо 40 хиляди клиенти на ЧЕЗ в София
Секция: БЪЛГАРИЯ
26 Юли 2018 12:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Несъобразени изкопни дейности спряха електрозахранването на близо 40 хиляди клиенти на ЧЕЗ в София

/КРОСС/ За 2018 г. електрозахранването на 200 хиляди клиенти на дружеството е прекъсвало заради строителни фирми

При нерегламентирани изкопни работи на строителна фирма за втори път за по-малко от 10 дни бе скъсан кабел 20 киловолта на „ЧЕЗ Разпределение“ в кв. Горубляне. Без електрозахранване за 4 минути бяха 37 500 клиенти на дружеството в кварталите Младост 1, 2, 3, 4, Горубляне, Панчарево, Герман, Враня, 7-ми километър, Дружба 2 и Бистрица, а 3000 клиенти на ЧЕЗ в кв. Горубляне останаха без ток за около 30 минути.

През първите шест месеца на годината в резултат на несъобразени изкопни и ремонтни дейности на територията, обслужвана от „ЧЕЗ Разпределение“, са регистрирани 102 инцидента със скъсани кабели, в резултат на които е било прекъснато електрозахранването на 193 220 клиенти на дружеството.

„Лятото е активен строителен сезон, затова не спираме да призоваваме строителните фирми да бъдат коректни, да спазват нормативите и да съгласуват предварително своите дейности с „ЧЕЗ Разпределение“, за да не се смущава комфортът на клиентите“, заяви Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“ в „ЧЕЗ Разпределение България“.

Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 100 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg