YouTube се цели в международните пазари с оригинално съдържание
Секция: Технологии
28 Юли 2018 16:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
YouTube се цели в международните пазари с оригинално съдържание

/КРОСС/ YouTube планира да създаде оригинални видео поредици, които да предложи на международни пазари като Франция, Германия, Япония, Мексико и Индия. Решението е плод на усилията на компанията да привлече нови клиенти към платената си абонаментна услуга.

За целта ще бъдат инвестирано в разнообразно съдържание като музикални документални филми, риалити сериали, дискусионни предавания и други. По думите на Сузан Даниълс, която оглавява звеното за оригинално програмиране в YouTube, видеата ще бъдат продуцирани на местни езици или за тях ще бъдат направени субтитри.

Част от въпросното съдържание ще се появи в YouTube Premium, услугата за месечен абонамент, която по-рано бе известна като YouTube Red. Друга част обаче ще бъде достъпна и в безплатната услуга на платформата, къде обаче зрителите ще трябва да се примирят с наличните там реклами.

Даниълс обяснява, че компанията се насочва към пазари с потенциал за голям ръст в абонатите. YouTube вече пусна няколко оригинални шоу програми в Южна Корея и едно в Индия.

Повече подробности за предстоящата международна експанзия се очаква да бъдат дадени през идните седмици.

Видео платформата има тежката задача да се конкурира с компании като Netflix и Amazon, които отдавна инвестират в оригинално съдържание за онлайн аудитории по целия свят и вече жънат успехи.