„BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ 44 кампании участваха в конкурса за наградите на БАР
Секция: ИКОНОМИКА
11 Октомври 2018 09:52
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ 44 кампании участваха в конкурса за наградите на БАР

/КРОСС/ В юбилейната гала вечер – 10 години от създаването на БАР и 5годишнина на BAAwardsбяха отличени 12 бизнес и студентски маркетингови кампании.

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“: 44 подадени кампании, 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година, студентска награда.

След трудна селекция журито определи победителите в „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“ в следните категории:

·         „Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“

Компания: Загорка АД  /Виктория Мадемова-индивидуална награда

·         Нов продукт“: кампанияVICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“

Компания: Актавис ЕАД

·         „Новa услуга“: кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“

Пощенска банка

·         "Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif“

Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда

·         Активиране на бранд“: кампания „Decathlon – Пътят към Малта“

Компания: Декатлон България  

·         Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания „Добри заеми, добри приятели“

Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД 

·         "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук“

Компания: TELUS International Europe 

·         „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“: кампания „Фини кори, фини творби“

Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда

·         „Корпоративен ребрандинг“ : кампания „Мтел става А1“

Компания: А1 България ЕАД  

·         „Продуктов ребрандинг“: кампания „Загорка- Доброто Тук“

Компания: Загорка АД 

·         Студентска награда:

1во място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ / Деница Раднева, Нов български университет

             2ро място: Кампания „TeTrade - Учи.  Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов      брандиран  продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови  финансови услуги“/Борислава Стоименова, УНСС

На гала церемонията в клуб „JoyStation” с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ в Нов български университет, изпълнителният директор на БАР,

г-н Росен Мисов, сподели: 

“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините-10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards.

Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”

Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“