glo™ – иновацията в нагряването на тютюна - вече и в България (видео)
Секция: ИКОНОМИКА
18 Октомври 2018 15:13
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
 glo™ – иновацията в нагряването на тютюна - вече и в България (видео)

/КРОСС/ Бритиш Американ Табако представи пред медиите glo™ - най-новото иновативно устройство на компанията за нагряване на тютюн. То предлага потенциално по-малко рискова алтернатива, тъй като при употребата му тютюнът се нагрява, а не изгаря.

glo™ е основният продукт на БАТ в категорията устройства за нагряване на тютюн. Това е уникален продукт по отношение на своя изчистен дизайн и практичност на използване: има един-единствен бутон, който свети, а веднъж заредено, glo™ може да се ползва до 30 сесии. Устройството нагрява тютюна до приблизително 240°С. Не го изгаря и затова не се образува пепел, като миризмата е много по-малко.

Като резултат от нагряването се формира пара, която съдържа около 90–95% по-малко токсични вещества спрямо дима от конвенционална цигара, като това прави този процес потенциално по-малко рисков спрямо тютюнопушенето, glo™ използва Dunhill Neostiks™ – специални тютюневи стикове, разработени ексклузивно за устройството, така че да предоставят на потребителите автентичен тютюнев вкус с нагряващата технология на glo™. На българския пазар са налични три разновидности на стиковете – Navy Blue, Yellow и Green.

                         

„Изключително сме горди, че БАТ България се присъединява към глобалната трансформация на тютюневата индустрия. glo™ е технология на бъдещето, която отговаря на очакванията на потребителите. Едно от основните му предимства е, че е иновативен и потенциално по-малко вреден премиум продукт, който е модерен и изключително лесен за употреба. Именно това го прави революционен“ – коментира Мила Маречкова, Управител и Директор маркетинг и търговия, БАТ България.

                        

Технологията glo™ е разработена в центъра за проучвания и развойна дейност на БАТ в Саутхемптън, Великобритания, и е резултат от работата на над 100 учени и експерти в различни области.

„През последните 6 години сме инвестирали над 2.5 млрд. долара в продуктите ни от следващо поколение, сред които е и glo™ – коментира д-р Джеймс Мърфи, ръководител направление „Намален риск“ на БАТ. „Провели сме редица обширни и задълбочени проучвания, които показват, че тези наши продукти отделят значително по-малко и по-ниски нива на токсични вещества в сравнение с конвенционалните цигари, а резултатите ни съответстват с тези на редица уважавани световни здравни организации.“, допълни той.

                   

С пускането на glo™ на пазара в България страната се присъединява към нарастващия списък от държави, където устройството на Бритиш Американ Табако е вече в продажба. Сред тях са Япония, Южна Корея, Швейцария, Канада, Русия, Румъния, Италия, Сърбия, Хърватия, Казахстан, Украйна, Гърция, Чехия и Полша.

„Намираме се в много значим момент за нашата компания, a glo™ е част от основния ни фокус като компания“ – заяви Едуардо Кастанеда, Изпълнителен директор на БАТ България. „Българският пазар е изключително важен за БАТ в глобален аспект и вярваме, че най-важното нещо е, че glo™ може да донесе резултати в няколко насоки за потребителите, които ще могат да избират между различни продукти с потенциално намален риск, както и за обществото, за което ще има резултат от потенциален прогрес за намаляването на вредата от тютюнопушенето.“, уточни Кастанеда.

video: https://www.youtube.com/watch?v=--Qz2jW2uzU