Монделийз Интернешънъл влиза в бизнеса с дъвки и бонбони на българския пазар
Секция: ЛЮБОПИТНО
29 Октомври 2018 11:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Монделийз Интернешънъл влиза в бизнеса с дъвки и бонбони на българския пазар

/КРОСС/ Монделийз, водещият световен производител на леки закуски, пуска в продажба на българския пазар дъвки и освежаващи бонбони Halls. С тази нова за българските потребители марка, компанията навлиза в нова продуктова категория у нас, с амбицията да затвърди позицията си на един от основните производители на дъвки и бонбони в световен мащаб.

Продуктите HALLS, любими на консуматорите по цял свят, дават едно завладяващо усещане за свежест, уникално за марката. Под слогъна „Грабни свежестта“, Монделийз започва да предлага и на българския консуматор дъвки и бонбони Halls, в четири вкуса за всеки сегмент, в отговор на променящите се очаквания на консуматорите, които харесват и искат да бъдат изненадвани с нови вкусове и атрактивни опаковки.

Обичани по цял свят заради своя впечатляващ и наситен вкус, бонбоните HALLS осигурят дълготрайно усещане за свежест. Продуктите имат отличителен и динамичен дизайн на опаковката, с който се разпознават лесно, а индивидуално опакованите бонбони осигуряват допълнително удобство. В България се лансират два интензивни вкуса с аромат на мента – Coolwave и Extra strong, както и два плодоводи ватианта – с аромат на лайм и горски плодове.

Дъвките HALLS предлагат максимално наситено изживяване – една изключителна серия дражета, състоящи се от 2 различни слоя и сърцевина, изпълнена с охлаждащ пълнеж под формата на кристали. Тази технология осигурява дълготрайно усещане за свежест и вкус. Дъвките се предалагат в модерна и висококачествена опаковка, с лесно разпределяне на количеството и лесно отваряне и затваряне. В България дъвките HALLS ще се предлагат в 4 страхотни вкуса – две разновидности с аромат на мента с дълготрайна свежест до 60 минути[1], а за почитателите на плодовите варианти – ободряващ аромат на диня, както и мандарина.

Създадена през далечната 1893 г. във Великобритания от братята Хол, Halls бързо се превръща в предпочитан в световен мащаб бранд за освежаващи продукти, който непрестанно се развива, помагайки на консуматорите, „грабвайки свежестта“ бързо да се завърнат към задачите и динамиката си.

За старта на продажбите на дъвките и бонбоните Halls на българския пазар, Монделийз ще инвестира в 360-градусова маркетингова кампания, подкрепена от телевизионна и онлайн реклама, PR активности, POS материали и семплинги и дегустации.

                       


[1]*Изследване, проведено от експерти на Монделийз Интернешънъл, 2015