HELL ENERGY достигна над 51% пазарен дял в България и прогнозира ръст в продажбите си от 60% спрямо 2017 г.
Секция: БЪЛГАРИЯ
15 Ноември 2018 15:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
HELL ENERGY достигна над 51% пазарен дял в България и прогнозира ръст в продажбите си от 60% спрямо 2017 г.

/КРОСС/ В България компанията стана рекордьор по най-голям пазарен дял в света от всички пазари, на които оперира.

HELL Energy България отбеляза 51.56% пазарен дял в категорията към септември 2018 г. (по данни на Nielsen за септември 2018 г. на база продадени бройки). Компанията постоянно увеличава пазарния си дял и броя на обектите, които предлагат продуктите ѝ. От 2013 г. до днес HELL продължава да отбелязва двуцифрен ръст в продажбите си и непрекъснато увеличава пазарния си дял, като държи вече над половината от пазара на енергийни напитки в страната ни. България е рекордьор на глобално ниво за HELL – държавата ни е с най-големия пазарен дял на марката сред всички съществуващи в света, на които компанията работи.

България държи и втори рекорд в глобалното семейство на HELL – най-бързо постигната лидерска позиция, след като само 10 месеца след стъпването си на нашия пазар през 2013 г., през юни 2014 г. компанията вече се превръща в лидер по пазарен дял (по данни на Nielsen за юни 2014 г.). За 2018 г. от HELL Energy България прогнозират, че ще завършат годината с около 60% ръст спрямо продадените броя кенове през 2017 г., като с това ръстът спрямо първата година на пазара (2014 г.) ще бъде ръст от приблизително 6 пъти. 

За 2019 г. компанията планира двуцифрен растеж на обема си, следвайки политиката си за затвърждаване и развитие на лидерската си позиция на пазара. HELL Energy България повиши драстично нивото на потребление на цялата категория у нас и в момента HELL е основен двигател за категорията в България, предоставяйки на потребителите изключително високо качество на достъпна цена.

                         

„Зад нашия успех на българския пазар стоят много иновации в продажбите и дистрибуцията, внедрени от българския ни екип на регионално ниво. Стоят също така страстта и вдъхновението на дистрибуторите ни и техните търговски представители, за което им благодарим от сърце. HELL е първата международна марка у нас, която избра иновативен бизнес модел – партньорство с няколко регионални дистрибутори вместо с един национален. Моделът е приложен от българския офис на HELL като нововъведение въобще за пазара на бързооборотни стоки, давайки отлични резултати и изграждайки перфектно партньорство, довело до лидерската ни позиция в България само след 10 месеца.

Нещо повече – този модел даде на дистрибуторите ни специфично know how и възможност за работа с един уникален бранд, който ги отличава на пазара.“, сподели Станислав Захариев, Country manager на HELL Energy за България, Турция, Босна и Херцеговина, и Македония.

Компанията е известна и с постоянните си иновации, насочени към клиентите, с които допринася за развитието на категорията изобщо. Тази година HELL представи на пазара новия си продукт Strong Focus – функционална енергийна напитка, която води до по-добра концентрация и изостряне на вниманието. В рецептата ѝ влизат 11 съставки, като Л-карнитин и магнезий. В портфолиото на марката освен класик влизат и други вкусове като ябълка, червено грозде и мултивитамин.

В основната целева група на марката попадат мъже на възраст 18-45 години, които живеят в града, работят и водят активен начин на живот, изложени са на стрес, имат динамична индивидуалност, спортуват, пазаруват импулсивно и в движение, харесват качествени продукти. Във вторичната целева група на HELL влизат студенти и ученици на възраст между 18 и 25 години.