CCC отвoри врати в Мол PLOVDIV PLAZA с 20% отстъпка на обувки и чанти
Секция: ИКОНОМИКА
24 Ноември 2018 08:12
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
CCC отвoри врати в Мол PLOVDIV PLAZA с 20% отстъпка на обувки и чанти

/КРОСС/ На 22 ноември полската фирма за производство и търговия с обувки и чанти CCC откри втория си магазин в Пловдив. Той се намира в мол PLOVDIV PLAZA и е разположен на 860 кв. м търговска площ. Новата fashion дестинация предлага богат асортимент от модни марки, които могат да се закупят ексклузивно в ССС. Клиентите имат възможност да се възползват от широкия асортимент от над 1000 артикула.
В CCC - мол PLOVDIV PLAZA е на разположение новата колекция за есен/зима 2018 година, която предлага модерни и удобни обувки, боти, ботуши, чанти и аксесоари за дамите, мъжете и децата. Само до 25 ноември включително е налична и специална оферта по повод откриването на магазина - всички артикули са с 20% намаление.
Това е единадесетият магазин на CCC в България. Предстоят откривания на още обекти в София, Варна, Велико Търново и Ловеч.
„Радваме се, че българските клиенти вече се убедиха в качеството и разнообразието, които предлагаме. Ценовата стратегия на фирмата е в това да предлага висококачествен продукт на достъпни цени. Планираме да се развиваме и да растем в страната, така че все повече хора да имат достъп до това", коментира Венцислав Огнянов, Генерален директор на ССС за България и Сърбия.
Дългогодишният опит на компанията в производството и търговията осигурява на клиентите високо качество, разумни цени и атрактивен дизайн. За това се грижат експертите на ССС, които внимателно подбират най-добрите материали и изграждат разнообразен асортимент от различни модели и марки. Всяка нова колекция включва както съвременни решения, отговарящи на горещите тенденции в стила, така и класически елегантни обувки за мъже и жени. ССС също така предлага спортни линии и предложения за децата.
В рамките на един моден сезон компанията представя близо три хиляди модели обувки и чанти, а общият брой регистрирани търговски марки, собственост на ССС, са 67. Голяма част от тях са представени и в България наред с най-популярната - бранда Lasocki за изделия от естествена кожа. Новост е предлагането на продуктовата гама обувки за жени, мъже и деца на модния бранд Gino Rossi. Марката е известна с елегантния дизайн на моделите и изключителния комфорт. Произвежда се в Полша, но в традицията и стила на най-модерните линии от световна величина.

За CCC:
CCC е пазарният лидер в търговията на дребно с обувки и един от най-големите производители в Полша. Групата има 700 магазина, разположени в търговски центрове в 15 страни, както и собствена фабрика за кожени обувки в Полша. CCC продава над 25 милиона чифта обувки годишно. Широкият асортимент от обувки на достъпни цени се предлага за дамите, мъжете, младежите и деца от всички възрастови групи.
CCC работи на принципа на мулти-бранд концепцията, която включва продажбата на много марки за обувки под един покрив. Най-популярният бранд в CCC е Lasocki, който предлага изделия от естествена кожа. Повече от половин век той е бил достъпен само за дамите, но сега вече и мъжете могат да се възползват от него с линиите Lasocki Fashion For Men и Lasocki Casual, както и децата - с колекциите Lasocki Kids и Lasocki Young.
В допълнение към собствените марки като Jenny Fairy, Clara Barson, Nylon Red, Cesare Cave, Vapiano и други CCC също така предлага лицензирани колекции от обувки. Пример за това е колекцията Disney, която е обожавана от децата заради любимите детски анимационни герои. В допълнение към широката гама от обувки магазините на CCC предлагат също модни чанти и аксесоари.
CCC въвежда най-новите тенденции в света на модата на полския пазар, като в същото време предлага достъпни цени. Компанията е фокусирана към обслужването и работи за това предлаганата продуктова гама и качеството на услугата да отговарят на най-високите очаквания на клиентите.