Sanofi получи наградата „Социално отговорна компания“ в здравеопазването на Българската педиатрична асоциация
Секция: Здраве
15 Декември 2018 09:20
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Sanofi получи наградата „Социално отговорна компания“ в здравеопазването на Българската педиатрична асоциация

/КРОСС/ Sanofi България получи престижното отличие на Българската педиатрична асоциация за социално отговорна компания в областта на детското здравеопазване. Наградата беше връчена на официална церемония в присъствието на председателя на Комисията по здравеопазване към 44-то Народно събрание Д-р Даниела Дариткова, над 300 медици, общественци и представители на неправителствени организации и на бизнеса.

„Наградата е поредното признание за социално отговорната политика на Sanofi. Ние сме приели за наш дълг, освен разработването на иновативни лекарства, така и инвестирането в редица социални кампании, които повишават здравната култура на българското общество и са насочени към превенция на социално-значими заболявания.", сподели при приемането на наградата Петя Жекова „Маркетинг мениджър" на Sanofi Pasteur за България и Македония.

Sanofi България организира ежегодно няколко социално отговорни кампании насочени към редица рискови групи.

Вече седем поредни години компанията реализира инициативата „Открито за диабета", чиято цел е информиране на обществото за диабета, превенция, ранна диагностика и правилно лечение на заболяването. Само през последните няколко месеца над 850 българи от цялата страна са се възползвали от безплатните изследвания на кръвна захар и гликиран хемоглобин, които компанията организира в малки и по-големи населени места из цялата страна. И тази година посланик на „Открито за диабета" бе Ивет Лалова, която припомни с поредица от активации колко важен е хранителният режим за правилния контрол над заболяването и превенцията му. Затова чрез инициативата бяха призовани ресторантьорите да посочват под всяко ястие в менюто си именно какво е съотношението в грамове на въглехидрати, мазнини и белтъци.

През 2017 г. Sanofi Pasteur представи първата в България четиривалентна противогрипна ваксина, като организира и мащабната информационна кампания „Открито за ваксините". Стъпвайки на научно доказани факти и надеждни статистически данни, кампанията запозна обществото ни със сериозните здравни последствия от грипа и ефективната превенция чрез ваксинация.

Като здравен партньор на хората, живеещи с редки болести, множествена склероза, онкологични и имунни забалявания, Sanofi Genzyme, разработва и реализира образователни програми за лекари и пациенти в партньорство с пациентските организации и здравните власти. Тяхната цел е повишаването на разпознаваемостта на редките болести, така че пациентите с тези заболявания да могат навременно да бъдат диагностицирани и да получат адекватно лечение.

Sanofi е глобална биофармацевтична компания, отдадена да помага на хората и да облекчава техните здравословни предизвикателства. Компанията е едновременно до хората, страдащи от редки заболявания, както и до милионите пациенти с дългогодишни хронични заболявания. С повече от 100 000 служители в 100 държави Sanofi трансформира научните иновации в здравни решения по света.

Компанията заема 5-о място по продажби в България и се нарежда на 4-о място сред иновативните компании в страната. В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.