Иновативното устройство ще блести с фини бронзови акценти /КРОСС/ По време на предстоящите коледни и новогодишни празници Бритиш Американ Табако пуска на пазара първата лимитирана серия gloTM Luxury Edition I. Новото устройство е със стилен черен корпус, ярки бронзови акценти, фини детайли, елегантна текстура и линия - характеристики, превръщащи серията в специална и изискана. Лимитираната серия ще е налична в специализираните gloTM обекти в София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Стара Загора.
„За нас е изключително важно да предлагаме на пълнолетните пушачи функционален и стилен продукт, който не прави компромис с качеството и своя модерен вид. gloTM Limited Edition I е нашето празнично предложение за пълнолетните потребители" - коментира Мила Маречкова, Управител и Директор маркетинг и търговия, БАТ България.
Освен със своя стилен дизайн, gloTM е уникален продукт и по отношение на своята практичност на използване: има един единствен бутон, който свети, а веднъж заредено, устройството може да се ползва до 30 сесии. gloTM нагрява тютюна до приблизително 240°C. Не го изгаря и липсва пепел, като миризмата е много по-малко*.
Стандартното устройство е налично на пазара и в основните си модерни четири цвята - черен, сив, златен и розов. gloTM използва Dunhill NeostiksTM - специални тютюневи стикове, които могат също да бъдат закупени както от специализираните щандове на gloTM, така и в търговската мрежа в страната. В момента българските потребители могат да избират между три разновидности на стиковете: Navy Blue, Yellow и Green.
Технологията на gloTM е разработена в центъра за проучвания и развойна дейност на БАТ в Саутхемптън, Великобритания, и е резултат от работата на над 100 учени и експерти в различни области.