Магазин „Зора“ е най-новото попълнение на новооткрития G Center Plovdiv
Секция: ИКОНОМИКА
21 Декември 2018 15:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Магазин „Зора“ е най-новото попълнение на новооткрития G Center Plovdiv

/КРОСС/ Любимият на няколко поколения комик Димитър Туджаров - Шкумбата обяви тържествено отварянето на най-новия търговски център в града на тепетата - G Center Plovdiv.
Лентата на новооткрития търговски център прерязаха изпълнителният директор Йони Мичави, Елена Рангочева, маркетинг мениджър за България и управителят на търговския център инж. Димитър Стойчев. Заедно с официалното откриване на търговския център със специални промоции врати отвори и магазин „Зора", един от обектите на територията на G Center Plovdiv.
Изключително щастливи сме, че реализирахме този проект и вярваме, че G Center Plovdiv ще стане любимо място на много пловдивчани, предоставяйки възможността да намерят на едно място всичко необходимо в ежедневието им, заяви Йони Мичави.


Търговският център се намира на бул. България 115А и на площ от 6400 кв. м събира на едно място водещи компании на българския и чуждестранен пазар - от хранителния гигант Лидл, веригата дрогерии dm и Аптека Ceiba, до всичко за дома и техниката в Зора, Carpetmax, JYSK, Porta Doors и Bauzentrum. Освен голямото разнообразие от стоки на разположение на посетителите на новия G Center Plovdiv e и паркингът с 277 паркоместа.
За настроението на посетителите на търговския център се погрижи и очарователната финалистка от X Factor и победителка от шоуто „Като две капки вода" Михаела Маринова.



За Г-България ЕАД

Г-България ЕАД е част от израелската Газит Глоуб - водеща компания за изграждане и управление на търговски центрове в САЩ, Канада, Бразилия, Европа и Израел, с повече от 2,5 млн. кв. м. търговски площи. Г-България ЕАД присъства у нас от 2006 г., като закупува имоти със стратегически локации с цел изграждане на търговски центрове и тяхното управление.