Симеон Славчев: Развитието на дестинацията София-Москва ще възстанови отношенията между страните ни
Секция: Туризъм
16 Февруари 2019 20:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Симеон Славчев: Развитието на дестинацията София-Москва ще възстанови отношенията между страните ни

/КРОСС/  „Развитието на туризма между София и Москва е естественият начин да се възстановят взаимоотношенията между двете ни страни" това заяви председателят на Политическа партия МИР Симеон Славчев по време на речта си на Кръглата маса „Туризъм 2019",организирана от Българо-руската търговско-промишлена палата.

Събитието е част от 36-тата международна туристическа борса "Ваканция и СПА Експо – 2019". „ Славчев каза, че са нужни по-евтини полети между България и Русия, както и облекчен безвизов режим за посещение до 4 дни. Той подчерта, че уикенд туризмът може да е от основните фактори, които да допринесат за повече туристи между двете дестинации.

"Само чрез добра логистика и добри и изгодни транспортни връзки ще може да се увеличи туристическия поток двустранно", беше категоричен председателят на ПП МИР. По отношение на София е важно развитието на културен туризъм, поклоннически туризъм , СПА и ски обиколките на столицата с туристически двуетажни автобуси, подобно на Лондон и други европейски столици, акцентира още Симеон Славчев.

Кръглата маса "Туризъм 2019" даде възможност за разглеждане на такива важни фактори в развитието на туризма като инвестиционен ресурс и основна организационно-техническа инфраструктура.

На срещата присъстваха Анатолий Макаров, Извънреден и пълномощен посланик на Руската федерация в Р. България, представители на Министерството на туризма, Търговското представителство на Руската федерация в България, Московска ТПП и Домът на Москва в София, Съветът по инвестиции към БТПП, Столична община, представена от Симеон Славчев, представители на общините Кюстендил и Благоевград, както и български браншови организации – БАТА, АБТТА, Сдружение Туризъм.