Академията се отказа от идеята да връчва Оскари по време на рекламите
Секция: Шоубизнес
18 Февруари 2019 18:01
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Академията се отказа от идеята да връчва Оскари по време на рекламите

/КРОСС/ Организаторите на церемонията по връчване на филмовите награди Оскар се отказаха от намерението си да връчат четири от тези награди по време на рекламни паузи на излъчваната на живо по телевизия Ей Би Си церемония на 24 февруари след остро критичната реакция на холивудски режисьори и актьори, предаде Ройтерс.
Американската академия на филмовите изкуства и науки съобщи в изявление, че е обърнала внимание на реакциите и увери, че всичките наградите Оскар във всичките 24 категории "ще бъдат представени без съкращения, в традиционния формат", тоест на живо. По-рано тази седмица академията обяви, че наградите Оскар за операторско майсторство, монтаж, късометражен филм и грим ще бъдат връчени по време на рекламни паузи на прякото телевизионно излъчване. Организацията каза, че съкратени версии на речите на победителите ще бъдат излъчени по-късно в рамките на церемонията.

Този план бе част от усилие да се съкрати времетраенето на Оскаровата церемония и повишаване на зрителския рейтинг, след като церемонията през 2018 г. бе гледана от рекордно нисък брой зрители. Десетки холивудски знаменитости, сред които режисьорите Мартин Скорсезе, Куентин Тарантино, Гийермо дел Торо, Алфонсо Куарон и Спайк Ли и актьорите Робърт де Ниро, Джордж Клуни и Брад Пит реагираха възмутено на това решение. В отворено писмо над 50 от тях обвиниха академията, че "понижава статута на тези изключително важни умения" и оскърбява работещите в тези области на киноизкуството професионалисти.