Включете звука: Mastercard представя звуково лого
Секция: ИКОНОМИКА
19 Февруари 2019 14:06
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Включете звука: Mastercard представя звуково лого

/КРОСС/ Mastercard представя за първи път звукова идентификация - цялостна звукова система, която задава ново темпо в развитието на бранда. Koгато потребителите на Mastercard в цял свят общуват или използват марката във физическа, дигитална или гласова среда, до тях ще достига ясна, запомняща се мелодия и така брандът ще бъде разпознаван интутивно и с лекота. Новините за гласова идентификация идват бързо след скорошната промяна в логото на компанията и са част от цялостната трансформация на бранда.

ЛОГО ОТ НОВО ПОКОЛЕНИЕ ЗА НОВИТЕ ПОКОЛЕНИЯ

Mastercard представи звуковото си лого на 61-вите награди GRAMMY с изпълнение на номинираната за награда Камила Кабейо. За разработването на мелодията Mastercard работи още с новатори, като Mike Shinoda от Linkin Park, артисти и международни агенции, които се превръщат в посланици на музикалната идентификация на бранда.

„Звукът дава сила от ново измерение за разпознаваемостта на нашия бранд и е основен компонент, с който хората ще асоциират Mastercard днес и занапред", обяви Раджа Раджаманнар, директор маркетинг и комуникации, Mastercard. „Целихме да създадем отличаваща се, автентична мелодия на Mastercard, която да звучи добре навсякъде и във всички музикални жанрове. Вярваме, че нашата мелодична запазена марка ще укрепи присъствието ни и ще се превърне в естествена част от световния звуков ефир.

ДИГИТАЛЕН БРАНД ЗА ДИГИТАЛНИЯ ПОТРЕБИТЕЛ

С тази мелодия компанията поставя основата на звуковата си система, която скоро ще се развие в няколко посоки - от музикални партитури, звукови подписи и тонове на звънене, до възпроизвеждане на музика и звуков сигнал при направена покупка.

Очаква се до 2022 година гласовото пазаруване да достигне до 40 млрд. долара. Аудио идентичността не само ще свързва марките с техните потребители на ново ниво, тя ще е инструмент, който им позволява да пазаруват, живеят и плащат по-лесно във все по-дигитализирания и мобилен свят.
„Аудиото кара хората да чувстват и това е могъща медия за марките.", казва Matt Lieber, съосновател и президент наGimlet „С бума на подкастовете, стрийминга на музика и интелигентните аудио колони, аудио стратегиите на компаниите вече са задължителни, не могат да останат повече в сферата на „екстрите".Звуковата разпознаваемост - аудио сигналът на един бранд - вече е толкова важен, колкото и визуалната идентификация с лого

Как ще звучи използването на Mastercard, можете да видите тук:
https://newsroom.mastercard.com/videos/boutique/
https://newsroom.mastercard.com/videos/restaurant/
https://newsroom.mastercard.com/videos/coffee-shop/

Повече за еволюцията на Mastercard и самите аудио звуци можете да намерите тук: Digital Press Kit.

video: https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=8l8ldBfxwgI

 

video: https://www.youtube.com/watch?v=Tmo8LLFEzTU

 

video: https://www.youtube.com/watch?v=NOSUzE0iaZQ