КВС Груп България с най-много отличия в надпреварата за наградите B2B Employer Branding
Секция: ИКОНОМИКА
22 Февруари 2019 11:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
КВС Груп България с най-много отличия в надпреварата за наградите B2B Employer Branding

/КРОСС/ Година след старта на обединението между Обединена българска банка (ОББ) и СИБАНК, новата обединена ОББ спечели 4 награди в рамките на второто издание на B2B Employer Branding Awards, с което се превърна в най-награждаваната компания на вечерта.

Три от наградите са първи места в своите категории. Застрахователната компания от групата – ДЗИ – беше отличена с един приз.

Двете най-големи кампании на ОББ, реализирани в 2018 г. – ОББ Вертикален маратон и подобряването на рекорда на Гинес за най-много служители на една компания, решаващи онлайн тест едновременно – грабнаха първите места съответно в категориите: Employer Branding PR Campaign и Employer Branding Event.

Анна Атанасова, директор Клонова мрежа в ОББ стана Team Lead of the Year. Наградата е признание за успешното ѝ представяне през 2018 г. и подобряването на духа в нейния екип.

Корпоративната култура ПЕРЛА, която обединява всички служители на КВС Груп не само в България, беше отличена в категория Employer Branding Idea.

Серията от инициативи за скрепяването на служителите на белгийската финансова група стартира през 2017 г. с еднократна идея, която бързо се превърна в отличен пример за успешна вътрешна кампания и даде началото на регулярни предизвикателства.

Най-емблематичното предизвикателство на 2018 г. беше ОББ Вертикален маратон, в което над 300 участници се състезаваха нагоре и надолу по 24-те етажа на ОББ Милениум център.

Състезанието беше част от по-голяма цел – служителите, клиентите, партньорите и приятелите на KBC Груп от 6 държави изминаха 786 000 км в символично пътешествие до Луната и обратно чрез поредица от спортни състезания.

България допринесе с внушителните 125 783 км, с което се нареди веднага след Белгия и Чехия. Тези постижения донесоха на България 145 638 лв., които служителите избраха да дарят на 5 кампании – предприемаческата програма на ОББ и Junior Achievement, Българската Коледа, уроци по финансова грамотност, развити съвместно с фондация bCause, сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“, стипендиите на ДЗИ „История с бъдеще“.

Третото място в категория Employer Branding Event ДЗИ си извоюва с първото издание на състезанията ДЗИ Вело. ДЗИ като застрахователна компания обърна поглед към още един участник на пътя – велосипедистите.

С цел да популяризира спорта, но и да повдигне темата за безопасността на колоездачите, ДЗИ Вело организира 3 състезания в Бургас, Пловдив и Стара Загора, които привлякоха над 300 професионални участници и 600 любители.

Наградите за Employer Branding на B2B имат за цел да оценят и отличат компаниите за техните високи постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, насърчават иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в областта на човешките ресурси.