Евроспорт показа логото си за Олимпийските игри в Токио през 2020 г.
Секция: СПОРТ
12 Март 2019 18:14
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Евроспорт показа логото си за Олимпийските игри в Токио през 2020 г.

/КРОСС/ За да отбележи 500 дни до момента, в който огънят ще бъде запален на Олимпийския стадион в Токио, днес Евроспорт показа логото, което ще краси платформите на медията по време на Игрите в японската столица.
В стремежа си да създаде уникално и нестандартно лого, което същевременно да покаже красотата на японската култура, екипът на Евроспорт почерпи вдъхновение от манга - световноизвестният японски комиксов стил, подходящ както за деца, така и за възрастни.
Олимпийското лого на Евроспорт обединява традиционното лого на медията, логото на Олимпийските игри и надпис „Токио 2020", издържан в манга стил, като по този начин се прокарва мост между източната и западната култура.
Джей Би Перет, президент и изпълнителен директор на Discovery International, сподели „Нашето олимпийско пътуване започна в Пьонгчанг през 2018 г. За нас беше огромна чест да излъчваме най-големия спортен форум на планетата и да направим съпричастни към него феновете на спорта в цяла Европа. Използвахме множество иновативни технологии, както и най-различни типове съдържание за поддържането на зрителския интерес на всичките ни платформи за да направим тези Игри най-дигиталните до момента, като по този начин достигнахме рекорден рейтинг за отразяване на Олимпийски игри"
„За Токио сме си поставили още по-високи цели. Много сме отдадени на идеята да осъществим отразяване в невиждан досега мащаб. Ще бъдем по-големи и по-смели, ще привлечем вниманието на повече зрители и ще покажем всяка минута, всяка дисциплина и всеки спортист

на Игрите. Евроспорт отразява 70% от дисциплините по време на летните Олимпийски игри, така че разполагаме с опитни и компетентни експерти, които знаят как да пленят интереса на зрителите чрез уникалния начин, по който им представят спортните форуми от такъв ранг. Дигиталното студио „Eurosport Cube", което направи своя дебют в Пьонгчанг, се превърна в огромен хит и в Токио то ще се завърне, като отново ще използваме най-модерните технологии, за да предоставим на зрителите съдържание от най-висока класа" каза още Перет.
Джордж Айвазоглу, вицепрезидент на маркетинговия отдел на Евроспорт, добави „За Олпимпийските игри в Токио през 2020 г. искахме да създадем лого, което да бъде уникален и разпознаваем символ, съчетаващ в себе си логото на Евроспорт и елементи от неподражаемата японска култура. Чрез този дизайнерски подход успяхме да създадем визуална идентичност, за която сме уверени, че ще отрази динамиката и вълнението на игрите и също така ще привлече вниманието на по-младите спортни фенове на Стария континент"
Летните Олимпийски игри в Токио ще се проведат от 24 юли до 9 август 2020 г., като това ще бъде второто домакинство на японската столица на грандиозния спортен форум.