/КРОСС/ В третото издание на престижния конкурс изворна вода Роса бе отличена с наградата „Продукт на годината" в категория „Вода". Участие в конкурса взеха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, разпределени в 25 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат от независим потребителски вот. Роса застана на чело в класацията в своята категория и получи ексклузивно лиценз за наградата „Продукт на годината" и възможността да използва червеното лого, отличителен знак на международната награда. Наградата бе връчена от председателя на журито проф. Христо Катранджиев, преподавател в катедра "Маркетинг и стратегическо планиране" към УНСС.
Роса е природна изворна вода от екологично чист планински извор на 1500 метра надморска височина. Благодарение на своята ниска минерализация - една от най-ниските в България, водата е подходяща за всекидневна употреба за цялото семейство, включително и за бременни и приготвяне на бебешка храна.
Победителите в отделните категории се излъчват в резултат на независимо представително проучване, реализирано от Nielsen Bulgaria*, сред 2500 потребители в цялата страна.
Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Червеното лого „Продукт на годината" е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Конкурсът се провежда за трета година у нас и в него се включват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации в една или в повече от следните характеристики: функция, дизайн, опаковка, състав и др.
На церемонията, която се проведе на 23 април в София, бяха официално наградени новите носители на престижното отличие за България в присъствието на мениджъри на водещи глобални и местни компании, опериращи в потребителския сегмент, експерти по маркетинг и представители на медиите.