Изворна вода Роса спечели наградата „Продукт на годината“
Секция: ИКОНОМИКА
24 Април 2019 11:15
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Изворна вода Роса спечели наградата „Продукт на годината“

/КРОСС/ В третото издание на престижния конкурс изворна вода Роса бе отличена с наградата „Продукт на годината" в категория „Вода". Участие в конкурса взеха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, разпределени в 25 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат от независим потребителски вот. Роса застана на чело в класацията в своята категория и получи ексклузивно лиценз за наградата „Продукт на годината" и възможността да използва червеното лого, отличителен знак на международната награда. Наградата бе връчена от председателя на журито проф. Христо Катранджиев, преподавател в катедра "Маркетинг и стратегическо планиране" към УНСС.
Роса е природна изворна вода от екологично чист планински извор на 1500 метра надморска височина. Благодарение на своята ниска минерализация - една от най-ниските в България, водата е подходяща за всекидневна употреба за цялото семейство, включително и за бременни и приготвяне на бебешка храна.
Победителите в отделните категории се излъчват в резултат на независимо представително проучване, реализирано от Nielsen Bulgaria*, сред 2500 потребители в цялата страна.

Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Червеното лого „Продукт на годината" е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Конкурсът се провежда за трета година у нас и в него се включват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации в една или в повече от следните характеристики: функция, дизайн, опаковка, състав и др.
На церемонията, която се проведе на 23 април в София, бяха официално наградени новите носители на престижното отличие за България в присъствието на мениджъри на водещи глобални и местни компании, опериращи в потребителския сегмент, експерти по маркетинг и представители на медиите.