All Channels стана PR агенция на годината
Секция: ЛЮБОПИТНО
25 Април 2019 16:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
All Channels стана PR агенция на годината

/КРОСС/ All Channels Communication Group спечели отличието "Агенция на годината" в десетото издание на конкурса BAPRA Bright Awards 2019, традиционно организиран от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), който цели да отличи най-добрите комуникационни практики през годината. Агенцията спечели общо 18 награди, сред които 8 златни, 7 сребърни и 3 бронзови за комуникационни кампании, реализирани за AVON, Huawei, Jameson, уличният фестивал Mood for food, LG, Mastercard, Decathlon, Discovery Channel и Jacobs. Това е петото голямо отличие на All Channels от създаването на конкурса до момента.

На второ и трето място тази година бяха класирани съответно агенциите United Partners и M3 Communications Group.

В BAPRA Bright Awards 2019 бяха подадени рекорден брой заявки – общо 164, като проектите се състезаваха в 24 категории, което е двойно повече в сравнение с предишните издания. Тази година бяха добавени 12 нови категории с цел да могат да участват повече и разнообразни проекти. Броят на връчените награди пък достигна 70, а проектите се оценяваха от международни комуникационни специалисти.

Конкурсът се организира под ръководството на Мария Гергова-Бенгтссон, основател и собственик на агенцията United Partners, която от края на миналата година е председател на БАПРА.

Категория "Кампания за нов продукт"

1-во място guts&brainsDDB - AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: K-Beauty и YouTube K-Hack-овете
3-то място Paragraph 42 – ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели

Категория "Кампания за нова услуга"

1-во място All Channels Communication Group – Huawei: Facing Emotions
2-ро място Proximity Sofia/BBDO Group – EVA – нашият най-добър служител
3-то място M3 Communications Group, Inc. – WIZZ AIR – Обиколи Европа

Категория "Специално събитие"

1-во място New Moment – "С усмивка" — спорт срещу агресията с Бербатов, Левентис и приятели
2-ро място HYPETEAM – ТEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
2-ро място APRA Porter Novelli – Осмели се да вдъхновяваш с NESCAFÉ® 3in1
3-то място SiteMedia Consultancy – Lidl – за твоето дете!

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование"

1-во място AMI Communications – Нашите пари
2-ро място Paragraph 42 – PRAKTIKA – платформа за професионално развитие в маркетинга и ПР
2-ро място PRA Porter Novelli BCG – Нестле за по-здрави деца
3-то място SiteMedia Consultancy – Дай старт на успеха!
3-то място Telenor Bulgaria - Safer Internet 2018

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/ екология"

1-во място PR Point – Изложба "КЛИМАТЪТ НА 360°" на БНП Париба разказва за промени в климата
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – L’Oreal – Green Citizen Day
3-то място guts&brainsDDB – ЕВН Екоплет – Кампания на ЕВН България АД за енергийна ефективност

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване"
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място PR Play – Информационна кампания за злокачествените заболявания на кръвта "Иновация за живот"
3-то място PR Play – Информационна кампания за превенция на фамилната хиперхолестеролемия "Какъв е твоят фамилен отпечатък?"

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура"
Специална награда Обединена българска банка – Преобразяването на една стара централа в ОББ Галерия

Категория "Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус – други"

1-во място United Partners – Pampers Preemies в България
2-ро място guts&brainsDDB – От теб зависи
2-ро място SiteMedia Consultancy – Ти и Lidl за по-добър живот!
3-то място APRA Porter Novelli – Благотворителен маратон "По-добри сме заедно" 2018, Purina България

Категория "Маркетинг свързан с кауза"
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място guts&brainsDDB, VeritasPR, WHATIF и DNA – Верея. За повече здрави семейства
3-то място SiteMedia Consultancy – Малки рецепти от големи готвачи!

Категория "Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място"

1-во място All Channels Communication Group – Jameson: Споделени градове
2-ро място All Channels Communication Group – "Mood for Food" уличен фестивал

Категория "Кампания В2В"

1-во място All Channels Communication Group – LG: PuriCare
2-ро място PR Play – Зад вратите– перфектни резултати с интелигентни технологии – Bosch

Категория "Кампания Executive communiations"

Специална награда All Channels Communication Group – Mastercard: Ваня Манова, Регионален мениджър за България и Македония

Категория "Кампания Thought leadership"

1-во място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията
2-ро място All Channels Communication Group – Huawei: Мобилна фотография
3-то място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни

Категория "Дигитална кампания"

1-во място guts&brainsDDB – AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място proof. – Оцени любовта
3-то място Key Experts Group – Кампания за ре-лансиране на Ariana Radler 0%
3-то място All Channels Communication Group – Decathlon: Пътят до Малта

Категория "Кампания за изграждане на работодателска марка"

1-во място United Partners – Paysafe: Реши кода. Отключи се
2-ро място United Partners – VMware Bulgaria през 2018
3-то място Proximity Sofia/BBDO Group – Дигит@лни и успешни ЗаЕдно

Категория "Кампания за вътрешни комуникации"

1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: PulseCheck – концепция за 15-те
минути
2-ро място Key Experts Group – The Sales League
3-то място От-До Консулт – Проект "В Lidl звездите сме ние"

Категория "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел"

1-во място A1 – Ребрандиране на компанията
2-ро място Nova Broadcasting Group – NOVA подкрепя българските филми
3-то място TBI Bank – Промяна на тона на комуникация
3-то място Обединена българска банка – Четвъртото I AM TEAM BLUE предизвикателство

Категория "КризисенPR"

1-во място proof. – Оцени любовта
2-ро място All Channels Communication Group – Discovery Channel: Беър Грилс и българските жаби

Категория "КорпоративенPR"

1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: Твоята първа работа има значение
2-ро място HYPETEAM – TEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
3-то място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията

Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"

1-во място Intelday Solutions – EuandME
2-ро място Paragraph 42 – Депутат пали билборд
3-то място Knowbox – Национална бирена академия – Съюз на пивоварите в България

Категория "Кампания Public affairs"

1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – Награди за иновации в политиката 2018
3-то място Intelday Solutions – EuandME

Категория "Комуникационна кампания на годината"

1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
3-то място All Channels Communication Group – Jacobs: Кафене мечта

Категория "Маркетинг на агенция"

1-во място Key Experts Group – Фонд за предоставяне на комуникационни услуги pro bono
2-ро място United Partners – Inbound Marketing and PR UP

Категория "Кампания Thought leadership в PR сферата"

1-во място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни
2-ро място Аll Channels Communication Group – All Channels Evolution
3-то място M3 Communications Group, Inc. – Максим Бехар – Ако мечтите ти не те плашат, не са достатъчно големи!