Българската асоциация на рекламодателите стартира конкурса "Наградите на БАР"
Секция: ИКОНОМИКА
21 Май 2019 13:18
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Българската асоциация на рекламодателите стартира конкурса "Наградите на БАР"

/КРОСС/ Българската асоциация на рекламодателите (БАР) стартира 6-тото годишно издание на конкурсите „Награди на БАР" (BAAwards 2019) навлизайки в „Четвъртото измерение". В него активно си взаимодействат всички създадени до момента математически, маркетингови, рекламни и корпоративни формули за успех, за да изведат на нов етап професионалното сътрудничество в сектора.
Новото е, че за първи път фокусът на BAAwards 2019 събира заедно трите водещи страни в маркетинговия процес: рекламодатели, комуникационни агенции и студенти. В три отделни конкурса BAAwards 2019 ще отличи постиженията на рекламодатели, комуникационни агенции и студентски екипи. Условията за участие в конкурсите за рекламодатели и комуникационни агенции изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. Проектите се подават онлайн от 03 юни 2019г. до 08 септември 2019г. на сайта на конкурса.

Кампаниите в BAAwards 2019 ще се състезават в 5 различни категории:
Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория
Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)
Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)
Бранд активационна  кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)
Бранд активационна  кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

За втора поредна година BAAwards обръща специално внимание и на студентите по маркетинг, реклама и комуникации. Те могат да участват в студентския конкурс на BAAwards 2019, като подготвят и представят рекламно-комуникационна кампания на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория" в избран от тях бизнес сектор.

Проектите ще оценяват три съдийски състава на BAAwards 2019, в които участват водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, представители на големи рекламодатели-членове на БАР, на комуникационни агенции-членове на БАКА ,на агенции за пазарни и потребителски проучвания-членове на БАМОР и академични преподаватели.

 

 

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР обяви старта на конкурса: "BAAwards непрекъснато се развива: като агенти на положителната промяна в маркетинговите комуникации през 2015 и нейни архитекти през 2016, вдигнахме още по-високо летвата през 2017 и разшифровахме БАРкода на успеха през 2018. Сега през 2019 заедно навлизаме в четвъртото измерение като отчитаме уникалната експертиза на основните страни в сектора: маркетолози, рекламисти и комуникатори, и студенти."

Важни дати за BAAwards 2019

Участват кампании, реализирани в периода 01.01.2018-30.06.2019г.
Заявки за участие в бизнес конкурсите се приемат между 03.06.2019-08.09.2019г.
Студентски проекти се подават между: 29.6.2019-21.7.2019г.
Оценяване и определяне на победителите: 22.7.2019-25.8.2019г. за студентския конкурс и между 09.9.2019-29.9.2019 г. за бизнес конкурсите
Галасъбитие за връчване на наградите: (общо за трите конкурса в BAAwards 2019: дата между 22-24.10.2019г., която ще бъде обявена по-късно).

Подробна информация за конкурсите в BAAwards 2019, може да намерите на сайта на конкурса.