ЕНЕРГО-ПРО откри втори клиентски център във Варна
Секция: ИКОНОМИКА
27 Май 2019 11:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЕНЕРГО-ПРО откри втори клиентски център във Варна

/КРОСС/ Нов Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО отвори врати във Варна днес. Той е разположен на ул. Оборище 13А, с лице изцяло към един от основните булеварди в града - бул. Сливница. По традиция, по случай откриването, бе отслужен тържествен водосвет.
Вторият за морската столица Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО разполага с общо 5 комплексни обслужващи гишета, на които се приемат както касови разплащания, така и заявления за всички услуги на компаниите от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна. Мястото, на което е позициониран в централната градска част, е много комуникативно, което предполага постоянен човекопоток и ще бъде удобен за посещение за клиентите на дружеството.

Днес първите посетители на новия клиентски център се възползваха от услуги на ЕНЕРГО-ПРО - актуализираха клиентските си данни, заплащаха сметките за електроенергия и се консултираха по въпроси, свързани с дейността на компанията.
Както и в останалите клиентски центрове на компанията, в новия ЦОК клиентите могат да заявят и електронните услуги, предлагани от ЕНЕРГО-ПРО - получаване на електронна фактура, известяване чрез СМС или имейл в случай на пропуснат срок за плащане на сметка за електроенергия.

Работното време на новия център е всеки делничен ден от 8.30 до 17.30 часа. На разположение на клиентите на ЕНЕРГО-ПРО остава и другият Център за обслужване на ул. Девня 2. С отварянето на новия клиентски център обслужващите центрове на компанията на територията на Североизточна България вече са дванадесет.