HUAWEI с над 2 милиона продадени смарт часовници от серията WATCH GT
Секция: Технологии
21 Юни 2019 10:32
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
HUAWEI с над 2 милиона продадени смарт часовници от серията WATCH GT

/КРОСС/ Huawei обяви, че продажбите на смарт часовниците от серията WATCH GT от обявяването на първия й представител през октомври 2018 до сега, вече надминаха 2 милиона. Това превръща моделите в най-продаваните смарт часовници на компанията на глобално ниво.

За първото тримесечие на 2019 Huawei има регистриран ръст на годишна база в сегмента на носимите устойства от 282.2% в сравнение със същия период през миналата година на базата на анализ на IDC. Това поставя бранда в топ 3 в света в този сегмент, с над 5 милиона доставени устройства.

Още с представянето си HUAWEI WATCH GT получи високи оценки от технологичните журналисти и крайните потребители, включително и няколко награди за технологичните си характеристики и най-вече за продължителния живот на батерията си. HUAWEI WATCH GT предлага над 2 седмици живот на батерията между зарежданията с пълна функционалност. Над 81% от потребителите, закупилите смарт часовниците на компанията, посочват, че дългият живот на батерията е една от основните причини да си закупят точно устройство от тази серия на Huawei.

Сред основните функции на смарт часовниците на компанията е Huawei Truseen 3.0 - технология, която може да следи сърдечния ритъм на потребителите в продължение на 24 часа и да предостави детайла информация за здравословното им състояние. Huawei Trusleep 2.0 пък позволява на потребителите да индифицират 6 типични проблеми в нощния си режим и да предоставят съвети за подобряване на качеството на съня. Смарт часовникът включва и над 10 спорни функции, които спомагат за лесното следене на тренировките и спортните режими на потребителите. Скорошен ъпдейт добави и функцията Always-on display, с която смарт часовникът по желание на потребителя може изцяло да пресъздаде усещането за стилен класически часовник.

В България се продават моделите Classic и Sport, съответно в кафяво и черно, и най-новият модел Active в тъмно зелено и оранжево. Смарт часовниците на Huawei в момента са на промоционална цена от 299 лева в Технополис.

Повече информация за моделите може да намерите тук: https://consumer.huawei.com/bg/wearables/watch-gt/