LG представя своите премиум монитори с кампания в Spotify
Секция: Технологии
01 Юли 2019 15:01
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG представя своите премиум монитори с кампания в Spotify

/КРОСС/ LG стартира кампания в Spotify под името Born to be Wide. С нея компанията цели да промотира своите премиум монитори. LG са лидер при широкоекранните монитори на пазара с 21:9 или по-широки дисплеи в много страни, включително и България. Със специален плейлист те таргетират офис служителите, както и геймърите, които да се възползват от предимствата на UltraWide, мониторите, създадени специално за тях.

Посланието на LG е, че UltraWide мониторите са толкова широки, колкото обширен е и изборът от музика в Spotify, на която се радват меломаните в България. LG избира този канал, тъй като много често геймингът и работата пред компютъра, вървят ръка за ръка със страхотна музика.

Разбира се, плейлистите са организирани в две отделни групи: OFFICE (офис компилации) и GAMER (подходящи тракове за феновете на игри). Във всяка категория има по девет плейлиста, които покриват всякакви настроения. Пример за това е един от плейлистите в OFFICE, създаден за да ви възстанови след тежка среща в офиса. Или такъв, който дава страхотно начало на деня или ви дава сили да се справите с работата, когато колегите около вас са в летни отпуски, или помага, когато седмицата е тежка. Геймърите могат да избират плейлисти, вдъхновени от някои от най-популярните игри и жанрове.Кампанията показва на потребителите, че LG знае какви са предизвикателствата, пред които се изправят всеки ден.

Затова им дава отдушник, с който денят да бъде още по-приятен и лек като по този начин допринасят за повишаване на работоспособността, както и настроението, когато потребителите използват продуктите на LG.

„Новата ни инициатива има за цел да заобиколи стандартните канали за комуникация и медии, които използват компаниите за електроника. В тях маркетинга надделява значително", заяви Естер Оремус, регионален маркетинг мениджър, отговаряща за IT продукти в LG. И допълни, че дизайнът на UltraWide мониторите има позитивен ефект върху работния процес, толкова, колкото и правилната музика. „Кампанията ни има за цел не само да създаде позитивно възприятие към продуктите ни, но и наистина да бъдем полезни за нашите потребители", каза още тя.