Заведение на морето свали цените след обществено недоволство
Секция: БЪЛГАРИЯ
03 Юли 2019 10:20
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Заведение на морето свали цените след обществено недоволство

/КРОСС/ Снимки на касови бележки с абсурдно високи цени в черноморския курорт "Албена" бяха разпространени в социалните мрежи и предизвикаха масово възмущение от това, което се случва по морето на фона на значително по-малкия брой туристи тази година.

С моя екип знаем какво сме поръчали и си правим много бързо сметка кой какво е ял и пил. И ми направи впечатление, че е доста висока сметката. И се загледах в цената на водата. В касовата бележка пишеше 11 лева. Направи ми впечатление, че и пърленката струваше 9,50 лева, обясни в сутрешния блок на Нова телевизия „Здравей, България" Васко Чергов, един от хората, публикували снимки в социалната мрежа. Той допълни, че преди да си поръчат, той и неговата компания са разгледали менюто и си поръчали храна, която не е във висок ценови диапазон.

Според собственика на заведението цените на минералната вода и пицата са толкова високи поради факта, че в началото на сезона групи туристи си поръчват по един брой от тях и му заемат цялата маса. Към този момент цените изглеждат по друг начин.

Маргита Тодорова - директор на „Маркетинг и реклама" към КК „Албена" се извини на клиента за грешката, която е допуснал техния партньор. Доброто съотношение „качество-цена" е водещо в днешно време. И това е доказателство за избора на нашите гости. Повече от 40% от тях са ни постоянни, обясни тя.

По думите й наемите в курорта не са се покачили драстично.