Нова система на НОИ улеснява услугите за софиянци
Секция: ИКОНОМИКА
18 Юли 2019 12:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Нова система на НОИ улеснява услугите за софиянци

/КРОСС/ Нова информационно-указателна система ще улесни ориентацията на посетителите на териториалното поделение на Националния осигурителен институт (ТП на НОИ) в София към местата за предоставяне на исканата от тях услуга, съобщиха от НОИ.

В помощ на гражданите е видеостена с четири екрана, информационни табла за коридорите по видове услуги, указателни табели и схема на разположението на коридорите. Системата е проектирана в четири сектора, колкото е и броят на коридорите и билетоподаващите устройства, които управляват различни групи услуги. За лесно разпознаване всеки сектор е с различен цветови код. Четирите цвята са приложени не само на видеостената и информационните табла, но и на билетоподаващите устройства и дисплеите, визуализиращи изтеглените билети.

От видеостената гражданите могат да получат информация за всички видове и категории услуги с указан код от билетоподаващите устройства. Тя насочва към информационните табла в коридорите, където е достъпна допълнителна полезна информация за всяка услуга и кратки отговори на често задавани въпроси. Столичното ТП на НОИ е най-голямото в страната, всеки ден в него се предоставят административни услуги на над 2500 лица. За тяхното по-качествено обслужване през пролетта на м.г. тук бе внедрена електронна система, включваща билетоподаващо устройство, указващо предлаганите услуги и реда за прием. Преди година стана възможно и онлайн запазване на предпочитан ден и час за посещение на приемните.