Хората в САЩ и Китай пътуват най-много извън страната си
Секция: ИКОНОМИКА
23 Юли 2019 12:52
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Хората в САЩ и Китай пътуват най-много извън страната си

/КРОСС/ Последният доклад на Mastercard - Global Destinations Cities Index: Origins (GDCI) класира пътуващите, посетили различни световни дестинации към 2018, по произход. Китай се изкачва с 5 места от 2009 до 2018 и в момента е на второ място по брой пътуващи в чужбина, като класацията е водена от САЩ. Данните потвърждават динамичното развитие на туристическия потенциал на Китай. Двете държави си разделят първите места като най-посещавана дестинация от американците е Канкун, Мексико, а Банкок, Тайланд - от китайците. Следващи в класацията са Германия, Обединеното Кралство и Франция. Пътуващите от Азиатско-тихоокеанския регион също са се увеличили. Допреди десет години Република Корея и Тайван не попадат в топ 10, но тазгодишната класация ги нарежда съответно на 6-то и 10-то място. 

В световен мащаб туристическата индустрия е допринесла с рекордните 8.8 трлн. долара, заедно с 319 млн. работни места през 2018 според World Travel & Tourism Council. Mastercard действа като ключов технологичен партньор за световната туристическа индустрия. Компанията предлага решения, които обединяват и синтезират данни, като платформата Tourist Insights, помагаща за увеличаването на приходите от туризъм, а също и решения за цифрова идентичност, услуги за сигурност при плащане и други. По този начин компанията улеснява възможността за туристическите си партньори да разбират по-добре моделите на търговия.

„Проучването предлага нов начин на местните търговци и компании да разбират навиците на пътуващите и да разглеждат в дълбочина възможностите за промотиране на туристическите си услуги. Когато са добре управлявани, пътуванията и туризмът могат да бъдат катализатор на изключителен растеж, който да бъде в полза както на туристите, така и на всички общности в градовете.", казва Диана Робино, старши вицепрезидент по партньорство с туризма на Mastercard.