Oreo разширява портфолиото си с две нови попълнения
Секция: ИКОНОМИКА
08 Август 2019 11:23
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Oreo разширява портфолиото си с две нови попълнения

/КРОСС/ Oreo, една от най-обичаните марки бисквити в България, вече предлага на пазара два нови продукта: Oreo Crumbs и Oreo Powder. Изработени от бисквити Oreo, и двата нови продукта са чудесни допълнения в приготвянето на всякакви вкусни десерти и закуски.

С лансирането на Oreo Crumbs и Oreo Powder брандът навлиза в нов сегмент в категория „Сладки бисквити", като създава нови поводи за консумация, следвайки световните тенденции с фокус върху хоби готвенето.

Oreo Crumbs и Oreo Powder имат изключително атрактивна опаковка с привличащ вниманието Oreo цвят и QR код на гърба, който ще препраща всички потребители към допълнителни идеи за рецепти.

Продуктите се предлагат в опаковка от 300 гр.

За Oreo:

Първата Oreo бисквитка е представена в Ню Йорк преди повече от 100 години. Днес, тази най-обичана бисквитка с крем е глобална икона, която закачливо предизвиква потребителите да се забавляват, свързвайки ги в повече от 100 страни по света. Oreo вярва в силата на забавлението и игривия дух, които обединяват хората и ги правят по-добри, защото само когато дадем воля на духа си и се освободим, ще можем да разберем света около нас.