2000 клиенти на ЧЕЗ останаха без ток заради скъсан кабел в София
Секция: БЪЛГАРИЯ
19 Август 2019 16:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
2000 клиенти на ЧЕЗ останаха без ток заради скъсан кабел в София

/КРОСС/ При несъобразени изкопни дейности фирма скъса кабел 20 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение, и на 19 август по обяд остави без електрозахранване близо 2000 клиенти на дружеството на територията на столичния квартал „Младост 4", сред които има и важни стопански потребители. Дежурните екипи на ЧЕЗ Разпределение възстановиха електрозахранването за 1 час и 4 минути. За нанесените материални щети ще бъде съставен констативен протокол.

Несъобразени изкопни работи оставиха 6300 клиенти на ЧЕЗ в "Овча купел" без ток

Това е втори случай в рамките на един ден, в който в резултат на несъгласувани изкопни дейности, се нарушава ежедневието на столичани. По-рано в понеделник беше скъсан кабел на ЧЕЗ Разпределение, захранващ близо 6300 жители на кв. „Овча купел", а на 15 август при несъгласувани изкопни и ремонтни дейности на територията на сградата на ВиК-София беше прекъснат кабел средно напрежение, в резултат на което без електрозахранване останаха клиенти на компанията в софийските квартали „Дружба" и „Горубляне", както и в село Герман.

ЧЕЗ Разпределение призовава за спазване на изискванията на дружеството при извършване на подобни дейности с цел осигуряване на спокойствието на гражданите.
Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.