Българската асоциация на рекламодателите удължава срока за участие в бизнес конкурсите на BAAwards’2019
Секция: БЪЛГАРИЯ
09 Септември 2019 11:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Българската асоциация на рекламодателите удължава срока за участие в бизнес конкурсите на BAAwards’2019

/КРОСС/ Днес УС на БАР реши рекламодатели и комуникационни агенции да имат на разположение още една седмица, за да подават свои заявки за участие в конкурсите за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2019). Кампании, които са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. ще се приемат онлайн до 15 септември 2019 на сайта на BAAwards'2019.

BAAwards 2019 е определила 5 тематични категории:
Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория
Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)
Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)
Бранд активационна  кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)
Бранд активационна  кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

Заявките в двата бизнес конкурса се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Председател е Свилен Стрезов, маркетингов директор на Актавис ЕАД и председател на УС на БАР. Членовете на съдийските групи са представени в секция „жури" на сайта на конкурсите BAAwards 2019.

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: " BAAwards 2019 е в разгара си. Удължаваме срока до 15 септември, за да дадем максимална възможност на рекламодатели и комуникационни агенции да се представят в двата отделни бизнес конкурса. Колкото по-богато е „съдържанието" на конкурсите за наградите на БАР, толкова по-богато и полезно за професионалната общност ще бъде и тяхното ноу-хау, което ще представим през ноември и декември. BAAwards 2019 е компас, който задава на рекламодателите, комуникационните агенци и студентите маркетолози посока към най-високото ниво „Четвърто измерение" на професионализъм. Сега е времето да отличим и представим най-добрите, и ние, в БАР правим всичко необходимо за да улесним участието им!"