All Channels стартира нова независима медийна агенция
Секция: БЪЛГАРИЯ
10 Септември 2019 13:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
 All Channels стартира нова независима медийна агенция

/КРОСС/ All Channels Communications Group, най-голямата независима българска комуникационна група, обяви старта на новата медийна агенция - Connected. Тя ще бъде петата самостоятелна агенция в рамките на компанията. Управляващ директор на новооснованата агенция ще бъде Александър Гагов, който се присъединява към екипа с над 20 години опит в областта на медиите и стратегическото позициониране на водещи международни и локални компании и марки.
"Медийният бизнес съществува в групата ни от близо 10 години като звено в рамките на All Channels|Advertising. Прецизното медийно таргетиране винаги е било част от интегрираните комуникационни решения, които сме предоставяли на нашите локални и международни партньори. Connected е логична стъпка в нашето стратегическо развитие. Вярвам, че с Александър Гагов и дългогодишния ни медиен директор Гергана Петрова, ще можем да предоставим на клиентите си още повече не само по отношение на обслужване, но и като качество и резултати", сподели Александър Дурчев, основател и главен управляващ директор на All Channels Communication Group.
„С All Channels се познаваме отдавна, покрай съвместната ни работа по клиенти през годините. Радвам се, че се присъединявам към екипа в такъв амбициозен момент - развитието на независим медиен бизнес. Вярвам, че мотивацията на екипа е много висока, в агенцията има чудесни професионалисти и хора. Освен това, сред партньoрите на групата са едни от най-големите и активни брандове на пазара, а дългосрочните взаимоотношения с тях са отлична основа за успешен съвместен бизнес.", сподели Александър Гагов, управляващ директор в Connected.
Клиентите, за които новата агенция вече предлага пълно медийно обслужване, са микс от международни и локални компании в различни сектори на бизнеса - бързооборотни стоки, напитки, услуги, ритейл и козметика.
„През последните години медийният екип натрупа значителен опит и експертиза, като реализира проекти в широко портфолио от клиенти, което ни дава основа да продължим развитието си като самостоятелна медийна агенция", коментира Гергана Петрова, медиа директор в Connected.
"Като част от една успешна група от силни агенции, като All Channels, в ДНК-то на Connected е заложено намирането на решения, основани на синергията между творчески, медиа, PR, диджитъл, BTL идеи и стратегии", допълни Александър Гагов. "В същото време медиа агенцията ще заложи на високи стандарти и практики, за да предложи максимално ефективно медийно планиране и купуване за своите настоящи и бъдещи партньори."
Александър Гагов
Опитът му включва над 7 години на позицията заместник управител на една от най-големите медиа агенции у нас - MediaS Com, където е бил отговорен за медийните комуникации на водещи световни рекламодатели като Procter & Gamble, Загорка, Novartis и ОББ. Преди това, в продължение на 7 години, той заема различни мениджърски позиции в Мтел/А1, където отговаря за създаването и развитието на отделите за Медиа планиране и Управление на рекламни кампании в периода на бърз растеж на телеком бизнеса в България. Опитът му включва и позицията Медиа Директор в MPG и Universal McCann, където започва кариерата си в рекламата. Александър е ангажиран в развитието на рекламната индустрия у нас като член на Медийната комисия на БАКА и Етичната комисия към НСС, както и на журитата на EFFIE България, Euro EFFIE, Dubai Lynx и ФАРА.
Гергана Петрова
20 годишен опит в сферата на медиите, рекламата и медиа планирането. От 7 години е част от екипa на All Channels като медиа директор. Работи за развитието и позиционирането на редица клиенти като Philips, AVON, Discovery, KEN, Meggle, dm, Florina, Froneri, EKO, Zaharni Zavodi, Ficosota, UNICEF и други. Преди това Гергана 12 години е част от екипа на Икономедиа като рекламен мениджър на в. Капитал и заместник директор „Реклама" на Икономедиа. Сред основните й клиенти са компании като Ford, Volvo, Hyundai, BMW, VW, Postbank, Unicredit Bulbank, Mtel, Technopolis.