Kaufland България подкрепя първия по рода си у нас филмов проект за детското здраве
Секция: Здраве
15 Октомври 2019 10:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland България подкрепя първия по рода си у нас филмов проект за детското здраве

/КРОСС/  Kaufland България подкрепя първия по рода си у нас филмов проект за детското здраве на Българската педиатрична асоциация и списание „Здраво дете“. Подкрепата е част от цялостното партньорство между компанията и асоциацията във връзка с информационната платформа „Ние сме семейство“, чрез която търговската верига подпомага с полезно експертно съдържание и съвети настоящи и бъдещи родители.

Документалната филмова поредица „Здраво дете“ ще запознае българските родители с едни от най-добрите специалисти в областта на педиатрията – неонатолози, педиатри, психолози и консултанти, ще покаже съвременни медицински практики и ще сподели със зрителите опита на различни семейства чрез техните истории преживявания. Премиерните прожекции на първия епизод от сериите – „Новороденото“ – са на 15 и 16 октомври от 10:30 часа в Cine Grand в Park Center Sofia с вход свободен. От 17 октомври всеки желаещ ще има свободен достъп до филма в YouTube канала на списание „Здраво дете“.

Като доверен партньор на българските семейства Kaufland България не само предлага качествени продукти, но държи и на полезното експертно съдържание, особено при грижата за най-малките. Именно с тази цел компанията създаде информационната платформа за родители „Ние сме семейство“ в началото на 2019 г. Регистрираните потребители имат достъп до статии, разработени от специалистите на списание „Здраво дете“ с подкрепата на Българската педиатрична асоциация. Съветите обхващат както периода на бременността, така и отглеждането на детето до 7-годишна възраст. Сред темите са хранене и отглеждане на детето, информация за очакваното развитие в различните възрасти в комбинация с подходящи игри, кулинарни рецепти и други.

Всеки, регистрирал се в портала „Ние сме семейство“, получава достъп до бюлетина с експертно съдържание, както и до информация за продукти и специални предложения. Регистрацията е напълно безплатна, а единственото условие е потребителите, желаещи да се регистрират, да са бъдещи или настоящи родители на дете до 7-годишна възраст.

Търговската верига се грижи за най-малките и при разработването на своя устойчив асортимент от собствени марки, предназначени за деца. Собствената марка дрехи за най-малките – Kuniboo - е изработена от висококачествени материи по строги критерии, като за всеки артикул са използвани влакна от био памук, сертифициран по стандарта GOTS* и текстил, сертифициран по стандарта Ökotex 100**.