Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК
Секция: ИКОНОМИКА
22 Октомври 2019 10:25
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК

/КРОСС/ Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.

От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration, както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк.

На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации.

Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други.

Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори.

Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение.

В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата - те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.

„С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовноинвестиционни продукти и решения“, споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.

В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите.

През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.

От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.