Българската асоциация на рекламодателите обяви победителите в BAAwards 2019
Секция: ЛЮБОПИТНО
25 Октомври 2019 12:18
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Българската асоциация на рекламодателите обяви победителите в BAAwards 2019

/КРОСС/ Рекордните 67 кампании на рекламодатели, комуникационни агенции и студенти се включиха в конкурсите на 6-тото издание на „Наградите на БАР“

25.10.2019 Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приключи конкурсната част в 6-тото издание на BAAwards 2019. Наградените бяха представени вчера на специална церемония в „Рейнбоу Плаза“, и получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга. 

Тази година заявките в конкурсите за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, се оценяваха от три съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата: представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение, както и университетски преподаватели. Съдийските състави определиха следните победители в отделните конкурси и категории на BAAwards 2019:

Рекламодатели: 

Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“.

Златна награда:

Върнете си съня, за който мечтаете - Санофи България

Сребърна награда:

Българско пиво по британска рецепта - Загорка IPA

 

Категория: „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Свежите супергерои - Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд

Сребърна награда:

Само мажеш и печеш - БЕЛЛА България

 

Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“ Златна награда:

Геритамин – доказана формула за красота - Актавис ЕАД

Сребърна награда: Dove търси историите на истинската красота - Юниливър 

 

Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA

Сребърна награда:

Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe 

 

Комуникационни агенции:

Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION

Сребърна награда:

А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

 

Категория

„Иновация в продукт или услуга“

Златна награда: Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

 

Категория

„Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

Сребърна награда:

The Great Swap – агенция Маккан София ООД

 

Категория

„Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

Сребърна награда:

Иди, учи и се върни – агенция Маккан София ООД

 

Студентските отбори разработваха проекти на тема:

„Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.

Награди спечелиха:

Златна награда: Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

Сребърна награда: Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

 

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноу-хауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни.“ 

По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards 2019, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.

За БАР:

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в реклама, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите. Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/bg

Лице за контакт: Иглика Кънчева, office@bgsmart.com