Нови правила на "Гугъл" за политическата реклама
Секция: Технологии
21 Ноември 2019 11:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Нови правила на "Гугъл" за политическата реклама

/КРОСС/ "Гугъл" обяви нови правила за политическата реклама, съобщи Ройтерс. Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код.

Досега специалистите, занимаващи се с политическа реклама, можеха да насочват продуктите си към хора, използвайки данни от поведението на потребителите в онлайн пространството, това какво търсят, дали са леви, или десни.

Новите правила ще влязат в сила в Обединеното кралство следващата седмица преди изборите, до края на годината в останалата част от ЕС и в целия свят от 6-и юни 2020-а г., предаде Франс прес.