Тази година магазини dm предлагат на българския потребител Giving Friday - пазаруване с кауза
Секция: ЛЮБОПИТНО
25 Ноември 2019 12:50
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Тази година магазини dm предлагат на българския потребител Giving Friday - пазаруване с кауза

/КРОСС/ Последният петък на ноември традиционно поставя началото на голямото Коледно пазаруване. Милиони потребители по целия свят трескаво следят офертите на големите търговски вериги.

Последна тенденция и алтернатива на консуматорския дух на Черен Петък обаче, е световни брандове да застават зад идеята, че Коледа е преди всичко време да даряваме.

Тази година магазини dm предлагат на българския потребител Giving Friday - един малко поразличен петък, в който пазаруването ще е с кауза.

2% от дневния оборот на 29 ноември от всички dm магазини в страната ще бъдат дарени на Центъра по детска хемодиализа към „Специализирана болница за активно лечение по детски болести - проф. д-р Иван Митев" – София.

Тази кампания е в духа на корпоративната философия на бранда, която води началото си от първооснователя Гьотц Вернер, а именно - човекът да е в центъра.

"Специализирана болница за активно лечение по детски болести - проф. д-р Иван Митев" ЕАД - София" е единствената в страната самостоятелна специализирана детска болница - национална институция, осъществяваща комплексна, съвременна диагностична, терапевтична, преподавателска, научно изследователска и организационна дейности по проблемите на детското здравеопазване. 

Специфичната мисия на болницата е осигуряване на широк спектър достъпна, своевременна, висококвалифицирана медицинска помощ в областта на всички аспекти на детското здраве, с цел подобряване качеството на живот на децата, показателите на детското здравеопазване и намаляване детската смъртност.