Днес стартира новата сервизна кампания на Huawei, валидна до 3 януари 2020 г.
Секция: Технологии
02 Декември 2019 16:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Днес стартира новата сервизна кампания на Huawei, валидна до 3 януари 2020 г.

/КРОСС/ Huawei стартира нова сервизна кампания в България, под името “Заедно 2020“, която ще продължи от 2 декември 2019 до 3 януари 2020.

Тя включва възможност за безплатно удължаване на гаранцията с 90 дни за избрани модели, 20% отстъпка за извънграднционен ремонт за избрани модели и безплатно поставяне на протектор на дисплея за клиентите, посетили на място Центъра за обслужване на клиенти в София на ул. “Леге” N6.

Една от ключовите услуги, които Huawei предлага на своите клиенти, е безплатно удължаване на гарaнцията с 90 дни.

От тази оферта могат да се възползват клиентите, закупили ново Huawei устройство от официалните партньори на Huawei в България, както и клиентите, посетили на място Центъра за обслужване на клиенти в София при възникнал проблем с тяхно гаранционно устройство.

Официалните партньори на Huawei в България са мобилните оператори А1, Виваком, Теленор, търговската мрежа на Технополис, Техномаркет, Зора, Техмарт, както и партньорите на дистрибутора Поликомп (PlESIO, Ardes.bg, Laptop.bg, Smartphone.bg, Ozone.bg и др.), а моделите, които се покриват от кампанията, са Huawei P30 Pro, P30, P30 lite, Mate 20 Pro, Mate 20, Mate 20 lite, P20 Pro, P20, P20 lite, P smart 2019, P smart Z, nova 5T, MediaPad T3 10, MediaPad T5 10, MediaPad M5 Lite 10.

Повече информация можете да намерите на официалния сайт на сервизната кампания

За да се включат в кампанията, потребителите трябва да активират и приложението HiCare, което идва предварително инсталирано на всяко ново устройство. Те трябва да кликнат на банера за промоцията и да актуализират HiCare версията, ако системата го изисква. За да се получат допълнителните 90 дни гаранция, трябва да се направи регистрация с HUAWEI ID, ако клиентът вече няма такава.

За празниците Huawei ще зарадва и потребителите, чиито устройства вече са в извънгаранционен период. Собствениците на Huawei P30 Pro, P30, P30 lite, Mate 20 Pro, Mate 20, Mate 20 lite, P20 Pro, P20, P20 lite, P smart 2019, P smart Z, nova 5T, MediaPad T3 10, MediaPad T5 10, MediaPad M5 Lite 10, Y7 2019, Y6 2019, Y5 2019, Y5 2018 могат да получат на място в Центъра за обслужване на клиенти 20% отстъпка при замяна на дънна платка или замяна на дисплея им.

До изчерпване на количествата, от Huawei предлагат и безплатно поставяне на протектор за дисплей на клиентите на Центъра за обслужване на клиенти, който ви очаква с усмивки и безплатно кафе на ул. „Леге“ N6.