Новият Клиентски съвет към EVN България проведе първата си среща
Секция: ИКОНОМИКА
04 Декември 2019 11:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Новият Клиентски съвет към EVN България проведе първата си среща

/КРОСС/ На 30 ноември 2019 г. в гр. Стара Загора се проведе първата работна среща на новия състав на Клиентски съвет към EVN България - група от битови клиенти, които участват в дискусии с представители на компанията. Новият, четвърти състав е продължение на инициативата, стартирала преди 6 години за близост до клиентите. Участниците в Клиентски съвет имат възможност да предложат конструктивни идеи и препоръки за подобряване услугите и дейността на компанията. Заседанието в гр. Стара Загора беше общо 15-то поред за инициативата.

Eксперти от EVN България обсъдиха с участниците актуални въпроси, касаещи дейности по зимната подготовка на дружеството, полезни съвети за ефективно потребление на енергията през зимния сезон и др.  

Участниците в Клиентския съвет бяха избрани през ноември 2019 г. след процедура по кандидатстване като участието е доброволно и безвъзмездно. Клиентският съвет се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна" и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност. Той има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.