При несъобразени изкопни дейности бе скъсан втори кабел, 10 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение
Секция: БЪЛГАРИЯ
10 Декември 2019 15:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
При несъобразени изкопни дейности бе скъсан втори кабел, 10 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение

/КРОСС/ При несъобразени изкопни дейности във вторник бе скъсан втори кабел 10 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение, в резултат на което бе прекъснато електрозахранването на близо 1200 клиенти на дружеството в столичния кв. „Дружба 1“ и Гара Искър.

Малко по-рано същия ден отново при несъобразени изкопни дейности бе скъсан друг кабел на ЧЕЗ Разпределение и за 1 час и 40 минути без електрозахранване останаха над 1000 клиенти на дружеството в идеалния център на град София.

В понеделник строителна фирма остави без електрозахранване 3300 клиенти на ЧЕЗ в столичния кв. „Лозенец“ в продължение на 40 минути.

ЧЕЗ Разпределение България призовава фирмите да координират с компанията поне две седмици предварително къде и кога ще извършват изкопни дейности. Това може да става на телефон 0700 10 010 или на имейл кlienti@cez-rp.bg.