Сбогом на найлоновите торбички в магазините на ССС Обувки и чанти
Секция: БЪЛГАРИЯ
11 Декември 2019 12:56
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Сбогом на найлоновите торбички в магазините на ССС Обувки и чанти

/КРОСС/ Популярните найлонови торбички вече са минало! - обявиха от ССС Обувки и чанти - пазарният лидер в търговията на дребно с обувки в Европа и един от най-големите производители в Полша. Компанията употребява само рециклирани хартиени опаковки, а популярният сайт obuvki.bg (също собственост на ССС Груп) използва екологични кутии и опаковки за доставка.
Според изчисленията на компанията, в България на всеки човек се падат по над 420 найлонови торбички за година! За щастие се наблюдава обръщане на тенденцията в следствие на обширни дискусии за опазване на околната среда и мерките, които взимат големите компании.
„Доскоро имаше широко разпространено мнение, че екологията е запазена за първокласни марки с тясна, осъзната група клиенти. Ние достигаме до широка аудитория с продуктите си, продаваме над 70 милиона обувки годишно, поради което не искаме да участваме в масовата употреба на найлонови опаковки и се фокусираме върху изграждането на екологична информираност сред нашите клиенти. Самият продукт обаче е също толкова важен, колкото опаковката. Като компания, ние поставяме основен акцент върху сертификатите за произход на материалите, от които се правят обувките и аксесоарите, налични за продажба в ССС. Нашата продукция е обозначена с марката Fairtrade, която е една от най-разпознаваемите системи за етично сертифициране на продуктите, а колекциите на Lasocki Kids са изработени от еко кожи, сертифицирани в съответствие с протокола на Leather Working Group. Приложихме и политика за управление на химичните вещества, така че продуктите, продавани онлайн, да са безопасни за клиента и щадящи природата."- казва Марчин Чичерски, председател на Управителния съвет на CCC S.A.
Екологичните цели на CCC включват още 5% намаление на потреблението на електроенергия, 5% намаление на емисиите на CO2 и 5% по-малко отпадъци до 2021 г. Зелените планове на компанията включват още намаляване на емисиите на въглероден диоксид с 620 тона или 100 тона по-малко опаковки от картон. От своя страна Центърът за изследвания и развитие в Полковице е оборудван с най-новите климатични системи, използващи въздушни термопомпи, както и BMS система, която интегрира и контролира всички сградни системи. Това позволи да се постигнат много големи икономии на електроенергия. В момента CCC работи по разработването на цялостна бизнес стратегия за следващите години, която ще включва и дейности за устойчиво развитие.
Като глобален партньор на UNICEF ССС ще дари над 6.6 милиона долара на световната организация за периода 2019-2021. Многобройните клиенти на ССС обувки и чанти в България вече са запознати с инициативата чрез разпространението на хартиени торбички, означени с надписа CCC FOR UNICEF. По този начин CCC подкрепя UNICEF, така че всяко дете да има големи мечти и да достигне пълния си потенциал, като гарантира здравето и по-доброто образование на децата.

За CCC:
CCC е пазарният лидер в търговията на дребно с обувки и един от най-големите производители в Полша. Групата има 700 магазина, разположени в търговски центрове в 15 страни, както и собствена фабрика за кожени обувки в Полша. Широкият асортимент от обувки на достъпни цени се предлага за дамите, мъжете, младежите и деца от всички възрастови групи.
CCC работи на принципа на мулти-бранд концепцията, която включва продажбата на много марки за обувки под един покрив. Най-популярният бранд в CCC е Lasocki, който предлага изделия от естествена кожа. Повече от половин век той е бил достъпен само за дамите, но сега вече и мъжете могат да се възползват от него с линиите Lasocki Fashion For Men и Lasocki Casual, както и децата - с колекциите Lasocki Kids и Lasocki Young.
В допълнение към собствените марки като Jenny Fairy, Clara Barson, Nylon Red, Cesare Cave, Vapiano и други CCC също така предлага лицензирани колекции от обувки. Пример за това е колекцията Disney, която е обожавана от децата заради любимите детски анимационни герои. В допълнение към широката гама от обувки магазините на CCC предлагат също модни чанти и аксесоари.
CCC въвежда най-новите тенденции в света на модата на полския пазар, като в същото време предлага достъпни цени. Компанията е фокусирана към обслужването и работи за това предлаганата продуктова гама и качеството на услугата да отговарят на най-високите очаквания на клиентите.
CCC разполага с близо 700 филиала в 15 държави. CCC продава над 25 милиона чифта обувки годишно.