Да си ЕКО дори и на пътя
Секция: Автомобили
11 Декември 2019 18:20
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Да си ЕКО дори и на пътя "Рамкофарм" модернизира автопарка си с нов електроавтомобил


/КРОСС/ Репортер на Агенция „КРОСС" се срещна с Огнян Радев, собственик на "Рамкофарм", за да ни разкаже част от историята на неговата компания и да ни покаже какъв е начинът да помагаш на хората да са по-здрави.

 

- Г-н Радев, защо решихте да купите електрически автомобил за Вашата компания ?

- Неслучайно "Рамкофарм" избра Sunshine M2, тъй като се стремим да не вредим на хората. Нашата идея е да създаваме екологично чисти продукти, които да подобряват функциите на различни органи и системи на човешкия организъм. Търсим решения на глобалните проблеми и вървим в крак със световните екоизисквания. Всички сме наясно, че не се ли промени нещо в света, климатичните промени ще доведат до екокатастрофа, което от една страна налага и това да караме електрически автомобили. Избрахме да закупим Sunshine M2, защото е перфектното решение за такъв град като София. Той е компактен, лесно може да се паркира в центъра, но най-вече не замърсява въздуха с отровни емисии и не вреди на хората, защото е и безшумен. Вписва идеално и в нашата стратегия за модернизация.

- Какъв път е извървял "Рамкофарм" до момента?

- "Рамкофарм" е на пазара вече повече от 25 години. Изминахме доста дълъг път, развиваме се и с всяка година успяваме да надградим постигнатото от предишната. Сега строим ново предприятие. То ще бъде изградено според всички съвременни стандарти. Ще се влагат енергоспестяващи елементи в унисон с предизвикателствата на века.

- Казахте, че се развивате. Как е позиционирана на пазара "Рамкофарм"? Какви нови пазари се откриват пред Вас?

- Продукцията ни се произвежда в България. Работим на българския пазар, но около 70% от оборота ни и е предназначен за външния. Като част от продуктите ни са позиционирани в страни от Далечния Изток. Стремим се да разширяваме нашата гама продукти. Работим с много чуждестранни клиенти, като създаваме и произвеждаме продукти под техен бранд, но тук в България, като това е добра производствена практика и показва, че произведените у нас фармацевтични продукти и хранителни добавки са конкурентоспособни. Суровините, които се използват са от целия свят, но технологията на обработката и довеждането им до краен продукт са наши. Правят се лабораторни изследвания и се довежда до краен продукт, който се търси в останалите страни.