Възраждане иска депутати, министри и администрация да се откажат от служебните си автомобили
Секция: БЪЛГАРИЯ
12 Декември 2019 16:14
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Възраждане иска депутати, министри и администрация да се откажат от служебните си автомобили

/КРОСС/ От Възраждане предлагат висшите административни длъжности, като депутати, министри, директори на агенции, дружества и техните администрации да се откажат от служебните си автомобили като знак на съпричастност към проблема със замърсяването на въздуха. Всеизвестен факт е, че служебните автомобили изминават повече километри от частните и ползват безлимитно служебно гориво. Четиристотин и четиредесет хилядната администрация има близо 12 хиляди служебни автомобили. Спирането им от движение ще покаже съпричастност на управляващите към проблема с въздуха. Логично е те да демонстрират отговорното си отношение към ситуацията и да се откажат от автомобилите си, след като българските граждани бяха официално призовани от Бойко Борисов да спрат да използват старите си коли.
А и така ще се намалят разходите на българския данъкоплатец за винетки, горива, данъци, обслужване, ще се получи и намаляване на тежеста върху населението с изплащането на нови данъци и обслужването на тези автомобили. По груби сметки един служебен автомобил коства на българския данъкоплатец около 10 хиляди на година.
Със сигурност голяма част от българите биха заменили стария си автомобил с нов, ако имат средства за това. Тема на друг разговор е, че народът мизерства, тъй като властимащите мародерстват над него и не правят нищо за икономическия растеж в страната. Намират възможности и варианти, обаче, да се погрижат за личните си бюджети.
Един такъв е незаконното горене на отпадъци в България. Доказателството е поредната пратка, която италиански карабинери спират на път за Родината ни. Става въпрос за почти 1000 тона отпадъци, натоварени в 17 вагона. Търговската им стойност на пазара е 130 000 евро. Влаковият конвой е засечен на гарата на Леко, до Милано, където потеглял за България. Във вагоните били натъпкани преди всичко отпадъци от вече третирани пластмасови изделия.
И така докато спорим кой задими територията, Борисов и компания си внасят боклуци от където могат.
Самият факт, че Китай спря да гори отпадъци на своя територия даде златен шанс на бандата да натрупа рязко няколко милиона по сметки.
Боклук се гори в някой индустрилани производства, вместо скъпите енергоносители. По данни от медиите това започва още през 2015 година, а от тогава този бизнес се разрастна лавинообразно.
Печели се от вноса, спестява се от гориво, след това се взема от общините през бюджета като вид такса за уж "разширяване на депата", отделно сега ще се вдигнат и данъците. Наблюдава се една добре смазана машина.

Ето го и последния управленски парадокс. Обявява се, че ще се глобяват граждани, които горят отпадъци, а в България до момента, управляващите са внесли над 1 млн. тона боклук, голяма част от него вече изгорен.
Дори коментират изграждането на депа за радиоактивни отпадъци в страната ни.