Кауфланд прецаква клиентите с различни стойности върху етикетите
Секция: ИКОНОМИКА
30 Декември 2019 10:43
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Кауфланд прецаква клиентите с различни стойности върху етикетите

/КРОСС/ За разлики в стойностите на стоките, които се маркират на щанда и после на касите на магазин Кауфланд алармира потребителят Димитър Илиев в социалната мрежа. Според него бележките, които се принтират на апарата на щанда за месо показват едни цифри, а когато на касата бъдат сканирани, излизат абсолютно различни. Разликата на реална сметка от 38 лв е около 6,37 лв., или около 16,76 на сто, пресметнал е Илиев и твърди, че е платил общо 46 лв. Пускам снимки на различните етикети, допълва Илиев. Той пише още:" Ще дам само един пример - на етикета, принтиран от апарата на щанда "Свински гърди с кост" е записано 1,709 кг на цена от 8.99 или 15,36 лв. Когато уникалният баркод на етикета бива сканиран на касата излиза 1,709 кг. по 10.99 лв. или 18,78 лв. Абсолютно същото се случи с още 3 продукта. Купих неща, които обикновено взимат пенсионерите.

Сланината на касата е с лев по-скъпа, свинското бабе - лев и половина, гърди с кост - с 2 лв. Обясненията на касиерката бяха смешни - кантарите ни са грешни на щанда, тук ги мерим отново и теглото е точно. На касите в "Кауфланд" няма кантари, а от бележката за върнатите пари става ясно, че са грешни цените. Това, вероятно, може да стане единствено чрез манипулация на софтуера, защото на апарата на щанда се принтира уникален баркод и няма как да бъде разпознат по различен начин от сканиращото устройство на касите. Въобще не извикаха управителя на магазина, макар, че очевидно, ако това не е технически проблем, е мащабна афера. Бързичко ни върнаха и надписаните пари, което също беше съмнително."

В снежната еуфория на Коледа и Нова година, малко хора биха сравнявали цена на опаковката и на касовата бележка, допълва потребителят. Той се ангажира да сезира НАП за нарушението, а ако е нужно да пусне жалба в прокуратурата.
„Защото в неделя контрол няма, няма нито едни дежурен телефон, камо ли служител...", заключава прецакания потребител.