Транспортният проект на Пловдив, финансиран по европейска програма, все още не работи
Секция: БЪЛГАРИЯ
16 Януари 2020 09:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Транспортният проект на Пловдив, финансиран по европейска програма, все още не работи

/КРОСС/ Защо струващият милиони транспортен проект на Пловдив, финансиран по европейска програма, все още не работи? Този въпрос задават жителите на града. Докато местната власт търси начин да реши проблемите, вчера се проведе спешна среща с испанската фирма, изпълнител на проекта. Той трябваше да е завършен още през 2016 година. Въпреки това и в момента не работи в своята цялост.

Вчера проведохме доста важна среща с висшия мениджмънт на испанската фирма. Договорихме в много кратки срокове - до края на месеца, да изпратят сериозен технически екип на място, с който да направим всичко възможно да отстраним проблемите със системата за електронно таксуване и да започне обучение на нашия екип, за да можем след като изтече гаранционния срок да си поддържаме системата. Фирмата е доста сериозна, с над 42 000 души персонал, коментира Тодор Чонов, заместник-кмет по транспорта.

Със сигурност е добра новина, че след 3-годишен натиск на ДБ, два съдебни процеса, редица искания за гаранционно отстраняване на проблемите, новото ръководство на града се осмели да повика висшия мениджмънт на фирмата. Оттук насетне трябва нещо да е много ясно - гаранционното отстраняване е пътят на диалога. Общината следва да подготви свои солидни доказателствени искания, юридически да обезпечи едно мощно съдебно дело на европейско ниво срещу "Индра", при условие че проблемът не е отстранен, коментира Йордан Иванов, общински съветник от "Демократична България".

Този проект е грешно заложен още от самото начало и няма да постигне ефектите си по този начин. Ясно е, че той е провален дори в частта с умните светофари. От 2016 г. в БСП ровим около тази тема. Нямаше чуваемост. По мое мнение тук трябва да се намеси и прокуратурата, коментира Йордан Василев, общински съветник от БСП.Защо струващият милиони транспортен проект на Пловдив, финансиран по европейска програма, все още не работи? Този въпрос задават жителите на града. Докато местната власт търси начин да реши проблемите, вчера се проведе спешна среща с испанската фирма, изпълнител на проекта. Той трябваше да е завършен още през 2016 година. Въпреки това и в момента не работи в своята цялост.

Вчера проведохме доста важна среща с висшия мениджмънт на испанската фирма. Договорихме в много кратки срокове - до края на месеца, да изпратят сериозен технически екип на място, с който да направим всичко възможно да отстраним проблемите със системата за електронно таксуване и да започне обучение на нашия екип, за да можем след като изтече гаранционния срок да си поддържаме системата. Фирмата е доста сериозна, с над 42 000 души персонал, коментира Тодор Чонов, заместник-кмет по транспорта.

Със сигурност е добра новина, че след 3-годишен натиск на ДБ, два съдебни процеса, редица искания за гаранционно отстраняване на проблемите, новото ръководство на града се осмели да повика висшия мениджмънт на фирмата. Оттук насетне трябва нещо да е много ясно - гаранционното отстраняване е пътят на диалога. Общината следва да подготви свои солидни доказателствени искания, юридически да обезпечи едно мощно съдебно дело на европейско ниво срещу "Индра", при условие че проблемът не е отстранен, коментира Йордан Иванов, общински съветник от "Демократична България".

Този проект е грешно заложен още от самото начало и няма да постигне ефектите си по този начин. Ясно е, че той е провален дори в частта с умните светофари. От 2016 г. в БСП ровим около тази тема. Нямаше чуваемост. По мое мнение тук трябва да се намеси и прокуратурата, коментира Йордан Василев, общински съветник от БСП.