„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business Lady
Секция: БЪЛГАРИЯ
22 Януари 2020 14:51
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business Lady

/КРОСС/ Тринадесет благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в шестото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце" на списание и клуб Business Lady и списание Bulgaria Business Review. Церемонията се състоя вчера, 21 януари в хотел ИнтерКонтинентал.

Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, политиката и неправителствените организации. В категория „Образование, обучение и развитие" приза грабна ЧЕЗ България - за своята Подкрепа на дуалното образование в областта на енергетиката. Пощенска банка спечели награда в раздел „Устойчиво развитие на бизнес средата в България", за CSR проект с Ендевър Dare to Scale. За Успешно поставяне на СВЕТОВЕН рекорд с кауза пък бе отличена фабрика за майонеза Краси - в категория „Устойчиво развитие и иновация".

В категория „Цялостна корпоративна социална отговорност" отличие получи Fibank - за Благотворителен календар за 2019 година, съвместно с Българската федерация по художествена гимнастика. Queisser Pharma Bulgaria получи отличие за кампанията си „Чистим заедно с две сърца" в раздел „Зелена планета". Фондация „Нашият дом е България" грабна отличие в категория „Проекти с културен и образователен характер", за системните усилия на арх. Пламен Пламенов Мирянов в изработката и приложението на Видео проекти, визуализиращи значимото литературно наследство на България, инициативи за съхраняване и обновяване материалната база на националните паркове и създаване на културни събития с образователен характер, представящи художествено слово пред ученици и студенти.
Общо четири организации получиха приз в категория „НПО в действие" в шестото издание на „Златно сърце". Фондация „ИСКАМ БЕБЕ" спечели приз за Успешни практики в подкрепата на семейства с репродуктивни проблеми и създаване на гражданско съзнание в полза на повече българчета. За своите 28 години Развитие и щастливо детство за най-уязвимите деца бе отличена фондация „За нашите деца", а Асоциация за подкрепа на децата спечели награда за своята Подкрепа на деца таланти. Сред отличените неправителствени организации бе и благотворително сдружение „Маргарити" - за Подпомагане на бедни, болни и онеправдани в България, Африка и други.
В категория „Медиите и социалните каузи" отличие спечели Нова Броудкастинг Груп, която грабна награда за своя CSR проект „ПРОМЯНАТА". Д-р Сибила Маринова бе наградена за Образователна кампания в подкрепа на донорството на органи, в категория „Личност вдъхновител", а фондация „Мечта за дете" получи отличие за Подпомагане за преодоляване на проблемите свързани със създаването на поколение, в раздел „Социална отговорност".
„За да бъде последван добрият пример, той трябва да бъде споделен. Благодаря на всички за това, че проявявате съпричастност и се интересувате от проблемите на обществото. Благодаря ви за доверието, а ние ще продължим да даваме трибуна на златните сърца в България. На страницата на инициативата „Златно сърце" - www.goldenheart.events ще приемаме представяне на социални кампании, които да отличим през следващата година" - сподели Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на списанията Business Lady и Bulgaria Business Review, и основател на Business Lady Club.

Сред специалните гости, които връчиха награди на отличените организации, бяха: д-р Султанка Петрова, заместник-министър на труда и социалната политика; Лилия Иванова, заместник - министър на икономиката; д-р Даниела Дариткова, председател на Парламентарната комисия по здравеопазването; Станислава Стоянова, член на Парламентарната комисия по образование и други.

Водещи на официалната част бяха актьорът Явор Ралинов и Десислава Авджиева, управител и собственик на „Алтърнатив Адвъртайзинг". Партньори на тазгодишната церемония „Златно сърце" на списание и клуб Business Lady бяха радио Витоша, Нова телевизия, Darik news, Информационна агенция Кросс, интернет порталите Mail.bg, Radar.bg, Topnovini.com, Zajenata.bg и Flashnews.bg, Dama.bg и Imoti.bg. За доброто настроение на гостите се погрижиха очарователните деца, подкрепяни от Асоциация за подкрепа на децата и от професионална академия HighLight Singing Academy.
Наградите „Златно сърце" целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Този проект на списание Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието - да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.