Huawei и Техномаркет откриха първата в България демо зона на компанията, демонстрираща цялата екосистема от нейни продукти
Секция: Технологии
07 Февруари 2020 16:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Huawei и Техномаркет откриха първата в България демо зона на компанията, демонстрираща цялата екосистема от нейни продукти

/КРОСС/ Днес в най-големия технологичен хипермаркет в страната - Техномаркет Mакс на бул. „Цариградско шосе" 92, официално бе открита новата демо зона на Huawei, която представя непрекъснато растящото портфолио на марката в различни сценарии на използването му. Това е първата по рода си локация, където крайните клиенти могат да видят и изпробват на едно място смартфони, таблети, смарт часовници, смарт кантари, смарт аудио продукти, както носими, така и за дома, Wi-Fi продукти от различен мащаб, както и да намерят богато разнообразие от оригинални аксесоари за тях.

Цветозар Атанасов, търговски директор на Техномаркет, сподели: „Целта ни винаги е била да бъдем фокусна точка, one-stop-shop, на всичко, базирано на технологии, което един човек би ползвал в живота си. С времето тези технологии ставаха все по-интелигентни, все по-мобилни, и най-вече все по-свързани. Бъдещето е в свързания свят, базиран на интелигентни технологии, затова и ни хареса посоката, която Huawei наричат Seamless AI Life, и се вдъхновихме да й дадем физическо изражение в нашия магазин. Смятаме, че той е най-естественото място, където потребителите могат да видят как интелигентните технологии могат да подобрят техния лайфстайл."
„Демо зоната на Huawei в Техномаркет Mакс е перфектното място да пазаруваш удобно, информирано и с добра емоция. Но идеята ни надхвърля самото пазаруване. В тази зона ще излагаме и продукти, които все още не са навлезли на нашия пазар, тук феновете ни ще имат пряк достъп до стратегията ни за развитие", допълни Владимир Ангелов, мениджър аудио продукти в Huawei.

Миглена Кирякова, Ритейл директор на Huawei за България и Македония, представи примерни сценарии на използване на екосистема от продукти, един от най-атрактивните от които е в посока грижата за физическата ни форма. Тя описа как работят в комбинация уникалните функции, които предлагат Watch GT 2, Huawei Body Fat Scale, и новите FreeBuds 3, свързани помежду и със смартфона с приложенията Huawei Health и AI Life.

Тя наблегна още на ролята на ритейла като крайната и решаващата фаза при покупката, и на важността тази покупка да се усеща не само изгодна и полезна, а и като изпълнено с вдъхновение и приятни емоции преживяване.Откриването на демо зоната в Техномаркет Mакс е само първата за годината крачка от предстоящите анонси на нови типове продукти на Huawei на българския пазар през 2020 година.