Най-голямата онлайн модна търсачка в Европа GLAMI предлага нов подход в онлайн пазаруването и в България
Секция: ЛЮБОПИТНО
20 Февруари 2020 13:36
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Най-голямата онлайн модна търсачка в Европа GLAMI предлага нов подход в онлайн пазаруването и в България

/КРОСС/ Модната платформа GLAMI набира все по-голяма популярност сред българските потребители. Сайтът, собственост на чешката инвестиционна група за стартъп компании Miton, оперира на 14 пазара в Европа и заема челни позиции на континента. GLAMI, който събира всичко от модата онлайн на едно място, осигурява на клиентите си бърз и качествен достъп до артикули от над 3 000 онлайн магазина. Иновационната платформа предлага един по-бърз и ефективен подход в пазаруването на модни продукти, както за клиентите, така и за търговците.

Успехът на търсачката се базира на подробни анализи на потребителското поведение и интуитивни високотехнологични решения към данните, които екипът на компанията усъвършенства все повече с всеки изминал ден. Благодарение на самообучаващ се софтуер, базиран на изкуствен интелект, платформата дава възможност на клиента да получи информация за сходни до неговия вкус и стил продукти.

Персонализираното преживяване и богатата система от филтри и категории значително опростява взимането на решение за покупка, защото клиентите достигат до търсените от тях продукти максимално бързо и точно. По този начин GLAMI.bg подпомага не само крайния клиент, но и своите партньори, които често изпитват затруднение да достигнат до клиентите си в претрупаното онлайн пространство.

Проучванията на компанията показват, че вероятността потребителите да вземат решение за покупка, когато са им предложени точните артикули според търсенето им, е много по-голяма. От там се покачват съответно и успешните трансфери към онлайн магазините, водещи до реални покупки на стоки.

Модният бранш е изключително сегментиран. В интернет пространството съществуват хиляди модни онлайн магазини, които предлагат сходни категории продукти. При толкова много възможности пазаруването може лесно да се превърне в непосилно и разочароващо преживяване. GLAMI има за цел да опрости този процес чрез обединяване на всички модни магазини и продукти на едно място, систематизирайки ги в точни и лесни за управление категории. По този начин потребителите имат възможност  лесно да открият това, което търсят, независимо от техния стил или бюджет, а онлайн магазините от своя страна достигат лесно и интуитивно до нови публики и засилват продажбите си.“, сподели Антон Панджаров, Мениджър бизнес развитие, GLAMI.

В България модната търсачка събира на едно място предложения зa над 500 000 модни артикула от 12 500 марки, разделени в прецизни и интуитивни категории. Платформата генерира най-сходните до вашите интереси оферти за продукти на модните онлайн магазини. След това само с няколко клика ви пренасочва към избрания продукт в онлайн магазин, където реално можете да завършите поръчката си. Амбицията на екипа на GLAMI е да продължи да разработва нови възможности за клиентите си, добавяйки нови партньори в портфолиото си и  оптимизирайки още повече функционалностите на сайта. 

GLAMI е основана през 2013 г. от чешките млади предприемачи Томаш Ходбод и Михал Жирак. Част е от международната група Inspigroup и принадлежи към семейство на стартъп компании на чешката инвестиционна компания Miton. Платформата представлява търсачка за всичко свързано с мода, която прави връзка между милиони потребители по света с хиляди марки и онлайн магазини на едно място.

Освен в родината си Чехия, GLAMI оперира в още 13 държави като, Германия, Франция, Испания, Словакия, Румъния, Унгария, Гърция, Русия, Турция и др., в които реализира посещения от над 25 милиона посетители на месец в сайтовете си. Продажбите през GLAMI на годишна база възлизат на повече от 12 000 000 продукта.

От скоро GLAMI добави в портфолиото си и своя нов международен проект GLAMI.eco. Целта на новата търсачка, достъпна от всички пазари, е да събира персонализирана информация само за модните марки, които предлагат така наречената „устойчива“ мода и спазват стандарти за екологично и ефективно производство на модни продукти.

Младата компания вече може да се похвали и с корица на чешкото издание на Forbes, на която представят основателите ѝ, с участието на Томаш Ходбод  в класацията на Forbes за най-успешни предприемачи под 30 години, както и със забележителната си награда от класацията на Deloitte за най-бързо развиващите се компании Deloitte’s Fast50 award. Отличието определя GLAMI като една от водещите 20 стартъп компании в Централна и Източна Европа за 2019-та година, с ръст в приходите от 820% между 2015 и 2018 година.